Przetargi.pl
„Doposażenie Zespołu Szkół w Mogilnie w sprzęt do odtwarzania wirtualnej rzeczywistości”

Powiat Mogileński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Gabriela Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 318 03 04 , fax. 52 318 03 04
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mogileński
    ul. Gabriela Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 318 03 04, fax. 52 318 03 04
    REGON: 92350814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie Zespołu Szkół w Mogilnie w sprzęt do odtwarzania wirtualnej rzeczywistości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. „Doposażenie Zespołu Szkół w Mogilnie w sprzęt do odtwarzania wirtualnej rzeczywistości” jest zakup gogli do odtwarzania wirtualnej rzeczywistości 9 sztuk oraz zakup listew przepięciowych 9 sztuk w ramach projektu „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach Powiatu Mogileńskiego II” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Formularza oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Załącznik nr 1 do oferty stanowiący załącznik do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisującej ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w ofercie winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone datą naniesienia zmian. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzać mają brak podstaw wykluczenia. 9. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach