Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 508 565 , fax. 566 486 447
- Data zamieszczenia: 2019-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 508 565, fax. 566 486 447
REGON: 57212820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ). 2. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu). 2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r. 3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji. 4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi. 7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych. 8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli. 10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie. 12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli. 13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie. 14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów. 16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń znajdujących się na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek
Dodano: 2024-07-16 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-03 - Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. „Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce”
Dodano: 2024-04-20 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek
Dodano: 2023-10-24 - Wyposażenie pomieszczeń budynku wielopokoleniowego centrum w niezbędny sprzęt, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa mebli medycznych oraz niemedycznych, a także urządzeń na wyposażenie lub potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego (szafy metalowe, stojaki na broń, łóżka, taborety i stoły polowe) - 71/2023
Dodano: 2023-08-30