Przetargi.pl
Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 508 565 , fax. 566 486 447
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 508 565, fax. 566 486 447
    REGON: 57212820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/index.php/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu - dotyczy mieszkania przy ul. Konopnickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy ( Załącznik nr 7 ). 2. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Gminy Miasta Toruń ( przy ul. Konopnickiej w Toruniu). 2) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2019r. 3) W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje, dotyczące trybu zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancji. 4) Po dostarczeniu i montażu mebli, Zamawiający dokona odbioru ilościowo - jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia ze specyfikacją techniczną i ilościową. 5) Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru ilościowo - jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 6) Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone meble stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są pełnowartościowe, wolne od wad, fabrycznie nowe i nieużywany, wykonany zgodnie z normami branżowymi. 7) Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych. 8) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 12 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonych mebli. 10) Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. 11) Zamawiający ma możliwość zgłaszania reklamacji w godzinach pracy od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenie jest możliwe za pomocą telefonu, faksu, poczty elektronicznej lub listownie. 12) Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu montażu mebli. 13) W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonych mebli będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiane meble/ oświetlenie na nowe, takie same lub inne uzgodnione z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności, kolorze i standardzie. 14) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 15) W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia mebli w przypadku zmiany siedziby lub z innych ważnych powodów. 16) Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach