Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, Gen. Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
- Data zamieszczenia: 2019-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
Gen. Hallera 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
REGON: 87111869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji i termomodernizacja budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: „Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży”, Zadanie Nr 2: „Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży – etap I: Budynek Małego i Dużego Ratusza”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: a) zadania Nr 1: „Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży” stanowi realizacja prac renowacyjnych i remontowych ścian zewnętrznych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbki blacharskich oraz pokrycia papowego, przemurowanie korony kominów budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży (ul. Gen. Józefa Hallera 2, dz. nr 77 obręb 04, 041501_1.0004), tj. realizacja remontu pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, remontu elewacji zewnętrznej, w tym renowacji murów (w zakresie uzupełnienia ubytków cegieł zaprawy w fugach, naprawy pęknięć i odspojeń). Zakres prac winien uwzględniać w szczególności wykaz czynności ujętych w szczególności w: - dokumentacji: projekcie budowlanym remontu elewacji zewnętrznej magistratu miasta Chełmży, - programie prac konserwatorskich przy zespole Ratusza Miejskiego w Chełmży, - decyzji ABA.6740.1.52.2018.MB zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - decyzjami Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/157/2018 i ZN/158/2018. b) zadania Nr 2: „Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży – etap I: Budynek Małego i Dużego Ratusza” stanowi m. in. realizacja robót dociepleniowych ścian budynku małego i dużego Ratusza od wewnątrz pomieszczeń, stropów ostatnich kondygnacji przedmiotowych budynków, częściowo połaci dachów, a także częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie wskazanym w załączonej dokumentacji projektowej. Zakres realizowanych prac winien uwzględniać w szczególności warunki określone w szczególności w: - dokumentacji: projekcie budowlanym dot. częściowej przebudowy budynków dużego i małego Ratusza w ramach zadania pod nazwą: „Kompleksowa modernizacja energetyczna dla budynków Urzędu miasta w Chełmży położonych przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży – budynek Dużego i Małego Ratusza”. - wytycznych Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.09.2018 r. znak WUOZ.T.WZN.5183.3.74.2018.MK, - pozwoleniu konserwatorskim – Decyzji nr ZN/429/2018, - decyzji ABA.6740.1.107.2018.MB z dnia 15 marca 2018 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - decyzji nr AB.6740.1.92.2019.MB z dnia 6 listopada 2019 r. zmieniającej ostateczną decyzję Starosty Toruńskiego znak: ABA.6740.1.107.2018.MB z dnia 15 marca 2018 r. w następującym zakresie: zatwierdzającej projekt zmian do projektu budowlanego i udzielającej pozwolenia na istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu, polegające, na zmianie w technologii osuszenia i docieplenia ścian piwnic budynku dużego Ratusza zgodnie z załączonym projektem przebudowy zmian, - warunkach określonych w opinii technicznej (dot. renowacji budynku Małego i Dużego Ratusza Miejskiego w Chełmży – dot. ochrony przeciwwilgociowej budynku) wraz z decyzjami, - ekspertyzie ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynków zlokalizowanych przy ulicy Gen. J. Hallera 19 i ulicy Gen. J. Hallera 2 w Chełmży (wskazane prace należy realizować w oparciu o ww. wytyczne oraz zalecenia osób odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru przyrodniczego w trakcie realizacji inwestycji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka związane ze skutecznością wniesienia wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać na rachunek” jest równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wskazanym rachunku. Wydanie dyspozycji dokonania wpłaty nie jest "wpłatą" w rozumieniu przepisu art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, lecz jedynie podjęciem kroków zmierzających do dokonania takiej wpłaty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium: Remont elewacji + Termomodernizacja Ratusza”. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w oryginale, opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia tj. Gwaranta – wystawcę gwarancji/poręczenia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: a) w sytuacji gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, że zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, że zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, że podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane, jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawców. W przypadku oferty wspólnej powyższe oświadczenie powinno dotyczyć każdego z członków konsorcjum. c) Oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, o ile jest to wymagane, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, który powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informacji czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja fundamentów wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Świeciu
Dodano: 2024-07-28 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących „budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja nawierzchni boiska do koszykówki przy Szkole Podstawowej nr 4 w Solcu Kujawskim
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Modernizacja Zabytkowego dworku w Gałczewku -Etap I
Dodano: 2024-07-26 - „Roboty budowlane w budynku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków przy ul. Św. Mikołaja 6 w Kowalewie Pomorskim”
Dodano: 2024-07-26 - „Poprawa efektywności energetycznej wraz z wymianą instalacji w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Kilińskiego 31 w Golubiu-Dobrzyniu”
Dodano: 2024-07-26 - Budowa okólnej bieżni lekkoatletycznej wokół boisk Orlik przy Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja czworaku w zespole podworskim "Babki" nr 26 w Partęczynach
Dodano: 2024-07-25 - Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Piastowskiej 2-8 w Toruniu
Dodano: 2024-07-24 - NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21