Przetargi.pl
dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli

Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 24130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 816 285 , fax. 818 816 663
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Pożowska 8
    24130 Końskowola, woj. lubelskie
    tel. 818 816 285, fax. 818 816 663
    REGON: 420446100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.konskowola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli. 2. Zamówienie podzielone jest na zadania: zadanie nr 1 – dostawa i montaż fabrycznie nowych biurek. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Piaskach, ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski – tel. 81 582 17 05 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 2 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szaf i regałów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ. Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz - co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 3 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szafek kuchennych i stołów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Wisznicach, ul. Rynek 35E, 21-580 Wisznice – tel. 83 378 22 49 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie Pl. Niepodległości 1 Gmach, parter, skrzydło E, pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c. Fronty wykonane z płyty MDF foliowanej, korpus płyta meblowa laminowana, uchwyty metalowe, półki wykonane z płyty meblowej, szafki wieszane posiadają zawieszki które są regulowane przy pomocy wkrętaka, metalowe zawiasy. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 3 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 4 – dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz – co najmniej 1 klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca przed dostawą i montażem nowych mebli, wykonawca na własny koszt demontaż istniejącej zabudowy. zadanie nr 5 – dostawa i montaż różnych mebli biurowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 d. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 5 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 6 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Bełżycach, ul. Fabryczna 2B, 24-200 Bełżyce – tel. 81 517 34 37 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, budynek starostwa pok. 310, 22-300 Krasnystaw – tel. 82 576 30 43 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie, Pl. Niepodległości 1,pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 k. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92 l. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 m. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 n. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5f do SIWZ Krzesła obrotowe w kolorze czarnym – front tapicerowany trwałą siatką na siedzisku podwójną, podłokietnik stalowy chromowany, pięcioramienna stalowa noga, mechanizm „TILT”, regulacja wysokości siłownikiem pneumatycznym, kauczukowe kółka, ergonomiczne oparcie, poduszki wykonane z atestowanej pianki T35 (35 kg/m3), długość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 66 cm, szerokość oparcia 44 cm, wysokość siedziska 40 cm–50 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 6 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 7 - dostawa fabrycznie nowych krzeseł ISO. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5g do SIWZ Krzesła ISO w kolorze czarno-szarym – oparcie i siedzisko tapicerowane, tkanina C26, wykonana w 100% z włókna syntetycznego, odporność na ścieranie 30 000 cykli, stelaż metalowy czarny. długość siedziska 41,5 cm, szerokość siedziska 47,5 cm, wysokość oparcia 35 cm, szerokość oparcia 47,5 cm, wysokość całkowita krzesła 82 cm, siedzisko na wysokości 47 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 7 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 8 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych składanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5h do SIWZ Krzesła drewniane składane, stelaż drewniany bukowy, lakierowany. Wysokość krzesła 78 cm, wysokość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 40 cm, kolor naturalny. Waga ok. 3 kg. Otwór w oparciu krzesła. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 4 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 9 – dostawa fabrycznie nowych 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i do SIWZ. Blat stołu wykonany z polietylenu wysokiej gęstości. Szeroki rozstaw nóg. Posiada zabezpieczenia chroniące przed przypadkowym złożeniem stołu. Rama i nogi stołu malowane proszkowo. Stół zgodny z normami EN 581. Blat stołu biały granit, nogi i rama kolor szary. Oparcia i siedziska krzeseł wykonane z polietylenu wysokiej gęstości. Profilowane szerokie siedzisko, oparcie wyższe niż standardowe. Stabilne wzmocnione nogi. Krzesło składa się na płasko. Kolor krzeseł dopasowany do koloru stołów. Krzesło zgodne z normami EN 1022, EN 581. zadanie nr 10 – dostawa fabrycznie nowych 14 krzeseł tapicerowanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j do SIWZ. Krzesła tapicerowane. Obicia jasne z delikatnym wzorem. Całkowita wysokość krzesła 97 cm, szerokość siedziska 45 cm, głębokość siedziska 45 cm, wysokość siedziska od podłogi 47 cm. Kolor kasztan. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur krzeseł oraz obić, z których zostaną wybrane odpowiednie kolory i faktury. 3. Załączone do SIWZ zdjęcia mebli, krzeseł wskazanie nazw własnych lub marek, są tylko przykładowe, mające wskazać oczekiwany przez zamawiającego kształt, fakturę, kolor, standard, jakość. 4. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do poszczególnych lokalizacji. Wraz z dostawą dla każdej lokalizacji oddzielnie wykonawca przygotuje protokół odbioru ilościowo-jakościowego. Jedna podpisana kopia musi zostać w każdej lokalizacji. 5. W każdej lokalizacji wykonawca zostawi komplet dokumentów gwarancyjnych wraz z informacją o trybie zgłaszania usterek oraz instrukcję obsługi. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim. 6. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych. 7. Okres gwarancji to min. 24 miesiące – dla wszystkich zadań – od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 8. Wykonawca wystawi za wykonanie zamówienia fakturę VAT oddzielnie dla każdego miejsca dostawy. Wszystkie faktury, wraz z podpisanymi protokołami przekaże do LODR w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, na miejscu dostawy pozostawi WZ lub równoważny dokument. 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu gdzie w SIWZ użyto znaku towarowego. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry są nie gorsze niż określone w SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu równoważność ofertowanym dostaw. 10. Wspólny słownik CPV: 39130000-2 – meble biurowe, 39121000-6 biurka i stoły, 39141300-5 – szafy, 39113000-7 – siedziska i krzesła, 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach