Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH: LAMPY RTG Z KABLEM TELEWIZYJNYM, KABLEM DO KONSOLI STERUJĄCEJ I PRZEWODEM PRZYŁĄCZENIOWYM DO MODUŁU TSO, DO ANGIOGRAFU INTEGRIS ALLURA 9C PRACUJĄCEGO W PRACOWNI HEMODYNAMIKI WRAZ Z WYKONANIEM TESTÓW ODBIORCZYCH ORAZ PODŁĄCZENIEM ZASILANIA AWARYJNEGO BLACK BOX DAZ.26.081.2015

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH: LAMPY RTG Z KABLEM TELEWIZYJNYM, KABLEM DO KONSOLI STERUJĄCEJ I PRZEWODEM PRZYŁĄCZENIOWYM DO MODUŁU TSO, DO ANGIOGRAFU INTEGRIS ALLURA 9C PRACUJĄCEGO W PRACOWNI HEMODYNAMIKI WRAZ Z WYKONANIEM TESTÓW ODBIORCZYCH ORAZ PODŁĄCZENIEM ZASILANIA AWARYJNEGO BLACK BOX DAZ.26.081.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.dostawa i montaż fabrycznie nowych: lampy RTG z kablem telewizyjnym, kablem do konsoli sterującej i przewodem przyłączeniowym do modułu TSO, do angiografu Integris Allura 9C pracującego w pracowni Hemodynamiki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118, 1.2. wykonanie testów odbiorczych lampy RTG, 1.3. podłączenie zasilania awaryjnego Black Box do angiografu Integris Allura 9C, - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 2 i 6 do SIWZ. 2. Tam gdzie w przedmiocie zamówienia została wskazana marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub wskazanie normy, o której mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań ,,równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Warunkiem dopuszczenia oferty równoważnej jest całkowita jej zgodność z opisem w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku zaoferowania oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich strat związanych z ewentualnymi awariami i uszkodzeniami angiografu Integris Allura 9 C powstałymi na skutek zamontowania zaoferowanych części. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o treści: ,,Oświadczam, że pokryję wszelkie straty powstałe na skutek zamontowania i funkcjonowania równoważnych części zamiennych do angiografu Integris Allura 9 C -Załącznika Nr 1 do SIWZ.(pkt.6). 5. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i utylizacji zdemontowanych części zamiennych na własny koszt. 6. Oferowana lampa RTG i pozostały asortyment muszą być fabrycznie nowe. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szacunkowa wartość zamówienia netto 520.273,21 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji w miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach