Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym linowym oraz drzwi zewnętrznych otwieranych automatycznie przy zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego z podziałem na zadania

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 748 530 927
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8500400, 8500442, fax. 748 530 927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym linowym oraz drzwi zewnętrznych otwieranych automatycznie przy zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej: 1 Zadanie nr 1 - Winda Przedmiotem zamówienia jest wymiana starego dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7 na nowy dźwig elektryczny osobowy (bez maszynowni) przeznaczony do transportu osób, w tym osób niepełnosprawnych oraz towarów. Szczegółowy opis urządzenia oraz wykaz prac budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej autorstwa Firmy: Usługi Projektowe Adam Mądrzak Boleścin 49d, 58-100 Świdnica. Dodatkowe wymogi Zamawiającego: I. Dotyczące windy: 1. urządzenie, w szczególności nie może posiadać kodowania połączeń pomiędzy podzespołami, blokad technologicznych lub innych - uniemożliwiających w razie potrzeby możliwości swobodnego wyboru alternatywnych elementów, części dźwigu oraz wyboru konserwatora; 2. części zamienne do urządzenia powinny być dostępne u kilku dostawców; 3. urządzenie do sterowania ma być wyposażone w elementy niezbędne do wykonania konserwacji i napraw; 4. dostarczone urządzenie zostanie wyposażone we wszystkie niezbędne do prawidłowej pracy akcesoria, instrukcje obsługi, eksploatacji dźwigu oraz instrukcje serwisowe – wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub tłumaczone na język polski. 5. okres udzielonej gwarancji na zaoferowane urządzenie wynosić będzie 60 m-cy od dnia protokolarnego odebrania dźwigu do użytkowania. II. Dotyczące Wykonawcy: Wykonawca, w szczególności zobowiązany będzie do: 1. uzyskania oceny zgodności dźwigu przez jednostkę notyfikującą (lub przy jej współudziale) UDT lub TÜF zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami Unii Europejskiej i krajowymi (w szczególności: z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego nr 2014/33/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów /Dz.U. z 2016 r. poz. 811/); 2. wykonania wszelkich czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji i dopuszczeniem do użytkowania windy: 3. dokonania zgłoszenia i uzyskania odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego, w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania w szczególności ustalonych przez UDT; 4. sporządzenia dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 5. uporządkowania terenu prac oraz odtworzenia stanu pierwotnego obiektów naruszonych; 6. przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi oraz warunków bezpiecznej eksploatacji urządzenia; 7. nieodpłatnego wykonywania w okresie trwania gwarancji na przedmiot umowy wszelkich przeglądów i prac konserwatorskich dźwigu, w tym dokonywania niezbędnych przeglądów zgodnie z wymogami producenta urządzenia dźwigowego wynikającymi z kart technicznych zamontowanych urządzeń oraz przepisów dotyczących funkcjonowania dźwigu oraz wymagań UDT, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890). Wykonywanie przeglądów i prac konserwatorskich dźwigu jw. nie obejmuje kosztów zakupu części zamiennych dźwigu. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie, w którym ma być zamontowana winda. 2 Zadanie nr 2 - Drzwi Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi przy zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Zamawiającego na drzwi otwierane automatycznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania znajduje się w dokumentacji projektowej autorstwa firmy: Usługi Projektowe Adam Mądrzak Boleścin 49d, 58-100 Świdnica. 3 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiat.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo realizacji prac na terenie urzędu, w tym wygrodzić i oznakować teren budowy. Dodatkowe informacje: W/w zadania będą realizowane przez Zamawiającego przy współudziale dotacji przyznanej przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie Al. Jana Pawła II nr 13 w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - dla zadania nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach