Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa i montaż dźwigu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na czynnym obiekcie i obejmuje swoim zakresem: 1) dostawę i montaż dźwigu osobowego do budynku położonego w Poznaniu, przy ul. Słowackiego 8 wraz z odbiorem Urzędu Dozoru Technicznego, 2) prace towarzyszące, w tym: a) opracowanie dokumentacji wykonawczej dźwigu osobowego montowanego w istniejącym szybie, b) demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z jego utylizacją, c) przystosowanie istniejącego szybu do montażu nowego dźwigu. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż zamówienie będzie realizowane w sposób jak najmniej uciążliwy dla prawidłowego funkcjonowania Obiektu, a poziom hałasu w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku nie przekroczy 45 dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000), 2) udzielił minimum 3 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający zaleca, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający umożliwi dokonanie przedmiotowej czynności w dniu 05.09.2013 r. w godz. od 10:00 do 15:00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić się we wskazanym terminie w pok. 413 (IV piętro) w budynku położonym przy ul. Słowackiego 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach