Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46, , fax. +4871 365 03 47
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
ul. Fabryczna 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +4871 365 03 46, , fax. +4871 365 03 47
REGON: 021545051 - Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dwóch szaf na leżaki do żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 9 we Wrocławiu.Znak postępowania: ZP-66/WZŻ/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 . Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż dwóch szaf na leżaki do żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 9 we Wrocławiu. 2.2 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szafa na leżaki dwudrzwiowa, o wymiarach (szer., gł., wys.) 150x70x130 cm. Na stopkach poziomujących z możliwością regulacji od wnętrza szafy, mocowanych do wieńca dolnego, stopki z regulacją wysokości do 3 cm, o zwiększonej niż standardowa wytrzymałości stopki. Front szafy dwudzielny wykonany z wysokiej jakości płyty MDF 19mm, boki wykonane z wysokiej jakości płyty wiórowej 25mm obustronnie laminowanej. Grubość wieńca górnego 18mm, grubość wieńca dolnego 18mm. Plecy szafy wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości min. 10 mm w kolorze mebla lub płyty grubości 12 mm w kolorze białym. Plecy muszą być wsuwane w nafrezowane rowki w bokach i wieńcu górnym, dodatkowo przymocowane do ścianek bocznych kątownikami. Nie dopuszcza się pleców nakładanych. W szafie zamontowane 4 półki z płyty wiórowej 18mm obustronnie laminowanej. W półkach otwory do łatwego wysuwania o wymiarach 40x120mm, wyoblone, wykończone PCV w kolorze laminatu. Dodatkowo dno szafy wykorzystane, jako półka bez prowadnic. Półki w rozstawie co ok. 223mm, górna 239mm , na prowadnicach rolkowych z blokadą lub ogranicznikiem lub hamulcem ze stali ocynkowanej o udźwigu min. 45kg. Boki półek wykończone taśmą PCV 2mm w kolorze mebla. Jeden zawias meblowy samozamykający z hamulcem. Drzwiczki z przyciągaczem magnesowym, prowadnice z blokadą, wywietrzniki w drzwiach frontowych szafy o średnicy 30mm, otwory pochwytowe o średnicy 70mm, otwory i wywietrzniki wyoblone wykończone PCV w kolorze laminatu. Kolor jasny, np. klon, buk, jesion, itp. według próbnika zatwierdzonego przez Zamawiającego - min. 5 kolorów. Materiały użyte do produkcji szaf muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0, Klasyfikację reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1, Atest Higieniczny potwierdzający klasę E1, świadectwo jakości zdrowotnej wydane przez odpowiedni organ, deklarację właściwości użytkowych, deklarację zgodności producenta laminatu. 2.3 Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 2.4 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej w żłobkach należy ustalać telefonicznie lub mailowo z kierownikiem żłobka nr 9 panią Eliza Werykowska, e-mail: zlobek9@wzz.wroc.pl, telefon: 71 365 03 09 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy”; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26