Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ CHŁODNI ZWŁOK W SYSTEMIE SZUFLADOWYM NA 12 STANOWISK ORAZ DOSTAWA WÓZKÓW DO TRANSPORTU ZWŁOK - 4 SZT.

Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
    ul. A. Sokołowskiego 11 11
    70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4427208, fax. 091 4620494
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zdunowo@selltech.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ CHŁODNI ZWŁOK W SYSTEMIE SZUFLADOWYM NA 12 STANOWISK ORAZ DOSTAWA WÓZKÓW DO TRANSPORTU ZWŁOK - 4 SZT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia prosektorium szpitalnego przeznaczonego do przechowywania zwłok i ciał również po sekcji zwłok podanego poniżej oraz prowadzenie serwisu eksploatacyjnego dla chłodni zwłok i wózków transportowych w okresie gwarancji jakości, w tym przeglądów technicznych, konserwacji i testów w zakresie ustalonym przez wytwórcę wyrobów. Wyrób stanowiący przedmiot zamówienia będzie użytkowany w warunkach szpitalnych - prosektorium. Wykonawca winien zaoferować wyroby kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć; zgodnie z przeznaczeniem i wymogami wytwórcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, 3) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla zakładu przeprowadzającego sekcję zwłok lub szpitala dostawę co najmniej jednej chłodni min. 6-cio stanowiskowej oraz 1 wózka do transportu zwłok podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) W ramach opisów Wykonawca dołączy do oferty: a) Opis oferowanego wyrobu wg wzoru określonego w SIWZ - załącznik nr 4 potwierdzający, iż oferowane wyroby odpowiadają parametrom określonym przez Zamawiającego. b) Opis wyrobów sporządzony przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe. 2) właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby posiadają znakowanie CE ( deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, 3) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla zakładu przeprowadzającego sekcję zwłok lub szpitala dostawę co najmniej jednej chłodni min. 6-cio stanowiskowej oraz 1 wózka do transportu zwłok podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) W ramach opisów Wykonawca dołączy do oferty: a) Opis oferowanego wyrobu wg wzoru określonego w SIWZ - załącznik nr 4 potwierdzający, iż oferowane wyroby odpowiadają parametrom określonym przez Zamawiającego. b) Opis wyrobów sporządzony przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe. 2) właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby posiadają znakowanie CE ( deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach