Przetargi.pl
Dostawa i montaż całorocznej hali namiotowej przy Powiatowej Bursie Szkolnej w Człuchowie

Powiatowa Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Koszalińska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8343492 , fax. 59 8343492
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Bursa Szkolna
    ul. Koszalińska 2 2
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 59 8343492, fax. 59 8343492
    REGON: 77127282700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż całorocznej hali namiotowej przy Powiatowej Bursie Szkolnej w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 1) opracowanie na etapie składania ofert, koncepcji projektowej przedstawiającej proponowane rozwiązania w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 2) Wykonanie, po zawarciu umowy z Zamawiającym, projektu wykonawczego dla oferowanego obiektu budowlanego, z wyłączeniem projektu fundamentów (stanowiącego przedmiot odrębnego zamówienia). 3) przekazanie Zamawiającemu projektu wykonawczego w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg dla części rysunkowej w terminie nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. 4) wykonanie robót związanych z montażem hali namiotowej w terminie 21 dni od protokolarnego przekazania placu budowy. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o terminie przekazania placu budowy min. 14 dni wcześniej. Zakładany termin przekazania placu budowy - październik 2015r. 5) wykonanie wszystkich innych robót koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia w tym prac towarzyszących. 6) opracowanie instrukcji obsługi, konserwacji i użytkowania wykonanej hali namiotowej w ramach przedmiotu zamówienia. 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 8) uczestnictwo w procesie odbiorowym związanym z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.. 2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do siwz. 3. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 4. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach