Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg
- Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (052) 374-93-32, 374-94-03 , fax. 052 3749332
- Data zamieszczenia: 2010-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
ul. Kordeckiego 20 20
85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (052) 374-93-32, 374-94-03, fax. 052 3749332
REGON: 00000168900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych na Rolnictwa i Biotech-nologii oraz Technologii i Inżynierii Chemicznej UTP w Bydgoszczy w ramach Projektu Reali-zacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Roz-woju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 1. Dostawa obejmuje: - dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane poniżej, - wniesienie sprzętu przez pracowników Wykonawcy oraz montaż (instalację), - po dokonaniu dostawy i montażu zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w niniej-szej SIWZ: Zadanie nr 1 - dostawa: Stoły laboratoryjne Zadanie nr 2 - dostawa: Stoły laboratoryjne oraz nadstawki Zadanie nr 3 - dostawa: Szafy i stoły laboratoryjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dygestoriów laboratoryjnych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż stołów i krzeseł do laboratorium komputerowego Inżynierii OZE w ramach realizacji projektu FSS/2014/HEI/W/0078
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa mebli szkolnych: stoliki i krzesła
Dodano: 2014-10-28 - EZP.272.17.2014
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem
Dodano: 2014-08-29 - EZP.272.16.2014
Dodano: 2014-08-06