Przetargi.pl
Dostawa i montaż 332 szt. opraw oświetleniowych, przewodów wewnątrzsłupowych, złączy bezpiecznikowych, 3 szt. szaf oświetlenia ulicznego oraz demontaż 4 szt. latarni w ramach projektu pn.: „Powrót do Śródmieścia – uatrakcyjnienie przestrzeni publicznej żorskiej Starówki poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zory.pl/?c=7074

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 332 szt. opraw oświetleniowych, przewodów wewnątrzsłupowych, złączy bezpiecznikowych, 3 szt. szaf oświetlenia ulicznego oraz demontaż 4 szt. latarni w ramach projektu pn.: „Powrót do Śródmieścia – uatrakcyjnienie przestrzeni publicznej żorskiej Starówki poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 332 szt. opraw oświetleniowych, przewodów wewnątrzsłupowych, złączy bezpiecznikowych, 3 szt. szaf oświetlenia ulicznego oraz demontaż 4 szt. latarni w ramach projektu pn.: „Powrót do Śródmieścia – uatrakcyjnienie przestrzeni publicznej żorskiej Starówki poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego”. Zamówienie obejmuje kompleksową modernizację oświetlenia na terenie Starówki, tj. demontaż starych i montaż nowych opraw o łącznej mocy nie przekraczającej 9,63 kW, wraz z wymianą istniejących 3 szt. szaf oświetlania ulicznego na szafy wyposażone w system sterowania oświetleniem ulicznym, demontażem 4 szt. latarni oraz wymianę przewodów wewnątzrsłupowych oraz złączy bezpiecznikowych typu IZK z uwagi na ich zły stan techniczny oraz możliwość zwarcia instalacji, co może prowadzić do uszkodzenia planowanych do zabudowy opraw ledowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach