Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
ul. A. Sokołowskiego 11 11
70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4427208, fax. 091 4620494 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i instalacja zamrażarki szt. 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i instalacja zamrażarki szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Opis oferowanego sprzętu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ - potwierdzające, iż oferowany sprzęt odpowiada parametrom określonym przez Zamawiającego. 2. Opis sprzętu sporządzony przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe. 3. Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowany sprzęt posiada znakowanie CE (deklaracje zgodności). O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, - posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali dostawę co najmniej jednego sprzętu podobnego rodzajowo do przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Opis oferowanego sprzętu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ - potwierdzające, iż oferowany sprzęt odpowiada parametrom określonym przez Zamawiającego. 2. Opis sprzętu sporządzony przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe. 3. Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowany sprzęt posiada znakowanie CE (deklaracje zgodności). O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, - posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali dostawę co najmniej jednego sprzętu podobnego rodzajowo do przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 4/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-12-15 - dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawę kaniul oraz protez naczyniowych
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa części zamiennych do AutoPulsów oraz defibrylatorów w dwóch pakietach: Pakiet I baterie,łyżki ,taśmy piersiowe Pakiet II Kable
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa stentów XL oraz włókniny do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa pierścieni do plastyki zastawki trójdzielnej wraz z dzierżawą dwóch kompletów miarek.
Dodano: 2014-12-19 - dostawa sond do ultrasonografi wewnątrznaczyniowej do aparatu Volcano S5 Imaging System
Dodano: 2014-12-03 - dostawa systemów do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu u kobiet na potrzeby Oddziału Gin.-Poł.
Dodano: 2014-10-17