Gmina Łagów ogłasza przetarg
- Adres: 66220 Łagów, ul. 1 Lutego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 34 12 186 , fax. 0-68 34 12 262
- Data zamieszczenia: 2017-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
ul. 1 Lutego 7
66220 Łagów, woj. lubuskie
tel. 0-68 34 12 186, fax. 0-68 34 12 262
REGON: 97077048000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III" w ramach zadania pn. Remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie w ramach programu „Poprawa standardu edukacji dzieci i młodzieży – modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw (wraz z instalacją) wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III" - Wyposażenie w ramach zadania pn. Remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie w ramach programu „Poprawa standardu edukacji dzieci i młodzieży – modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie.”. Zamówienie zawiera 3, odrębne części Część nr 1: Meble i pomoce dydaktyczne. Część nr 2: Sprzęt multimedialny. Część nr 3: Rolety okienne wewnętrzne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączonych ST. CPV 39160000-1 Meble szkolne 32322000-6 Urządzenia multimedialne 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39515410-2 Rolety wewnętrzne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część nr 1 - 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące PLN) Część nr 2 - 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN) Część nr 1 - 900 PLN (słownie: dziewięćset PLN) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy Krosno oddz. Łagów 22 9656 0008 2000 0260 2000 0005 z dopiskiem "Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III" - Dostawy część nr ……………. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa mebli
Dodano: 2019-09-25 - Zakup i dostawa szafek skrytkowych dla uczniów (fabrycznie nowych) dla Szkół Podstawowych z terenu Gminy Drezdenka
Dodano: 2019-03-25 - Dostawa mebli i AGD w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim
Dodano: 2018-11-22 - Przetarg nieograniczony pn. Gmina Słubice miejscem kształcenia "ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy: wyposażenie laboratoriów w meble
Dodano: 2017-11-29 - Dostawa i instalacja wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III" w ramach zadania pn. Remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie w ramach programu „Poprawa standardu edukacji dzieci i młodzieży – modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie.”
Dodano: 2017-06-05 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pracowni specjalistycznych: matematycznej, przyrodniczej i technologii informacyjno-komunikacyjnej do Szkoły Podstawowej w Przytocznej”.
Dodano: 2017-02-10