Przetargi.pl
Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy przedstawią: - ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - opis oferowanej aparatury z potwierdzeniem spełnienia parametrów granicznych, bezwzględnie wymaganych warunki gwarancji i serwisu z potwierdzeniem minimum dwuletniej kompleksowej gwarancji -formularz cenowy stanowiący łączny koszt dostawy instrukcję obsługi w języku polskim( przy dostawie aparatury) -zapewnią dostawę aparatury do Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli oraz jej instalację na własny koszt i ryzyko w nieprzekraczalnym terminie do 6 -ciu tygodni od daty podpisania umowy -dostarczą aparaturę nową, nie używaną -zaakceptują płatność za dostarczony przedmiot zamówienia w czterech, równych, kwartalnych ratach , z tym, że pierwsza rata płatna będzie w terminie min. 30 dni, licząc od daty dostawy, instalacji i uruchomienia aparatury - zaakceptują możliwość wcześniejszej spłaty rat przez Zamawiającego bez dodatkowych opłat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedstwią: - Oświadczenie z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 ust.2 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/ potwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki - Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu Dokument, o którym mowa w pkt 2 winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Kopia polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego ( 30 październik 2006- 30 październik 2009)odpowiadających rodzajem i wartością dostawie niniejszego zamówienia, wykaz dostaw w okresie prowadzenia działalności w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wyżej wymieniony - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w pkt 5 - Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania , zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce - Dokumenty potwierdzające parametry oferowanej aparatury ( np. opisy, foldery ) - Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach