Przetargi.pl
Dostawa gorących posiłków dla osób objętych pomocą społeczną w zakresie dożywiania

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. Fabryczna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7180 127 , fax. 0-85 7180-127
  • Data zamieszczenia: 2013-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku
    ul. Fabryczna 6 6
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7180 127, fax. 0-85 7180-127
    REGON: 05085258900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gorących posiłków dla osób objętych pomocą społeczną w zakresie dożywiania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i obsługa 35 gorących posiłków do budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Załukach w okresie od 15.01.2014 r. do 31.12.2014 r. (ok. 178 dni) oraz przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków dla ok. 10 odbiorców indywidualnych do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku w okresie od 15.01.2014 r. do 31.12.2014 r. (ok. 245 dni). Szczególne wymagania przygotowania, dostarczenia i obsługi 35 gorących posiłków do budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Załukach: - przygotowywane posiłki muszą składać się z zupy i drugiego dania o wartości odżywczej i kalorycznej zgodnej z wymogami obowiązującymi w żywieniu dzieci, młodzieży i dorosłych; - usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych i wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych; - godziny dostarczenia posiłków będą uzgodnione z Dyrekcją szkoły i będą uwzględniać rozkład zajęć dydaktycznych; - Wykonawca zapewni naczynia i sztućce; - liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, ponieważ w trakcie roku są składane nowe wnioski jak również osoby rezygnują z dożywiania dzieci. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część z gorących posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane ilości gorących posiłków. O każdorazowej zmianie liczby uczniów korzystających z dożywiania Zamawiający powiadomi Wykonawcę; - posiłki należy przygotować wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie; - zapewnienie samochodu, kierowcy, paliwa, ubezpieczenia samochodu należy do obowiązków Wykonawcy usług. Szczególne wymagania przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla odbiorców indywidualnych: - przygotowywane posiłki muszą składać się z zupy i drugiego dania; - Wykonawca będzie dostarczał przygotowane gorące posiłki pod adres w Gródku wskazany przez Zamawiającego do godz.13.00; - usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy; - posiłki powinny być zapakowane w opakowania do żywności na wynos zapewnionych przez Wykonawcę; - posiłki należy przygotować wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie; - liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, ponieważ w trakcie roku są składane nowe wnioski jak również osoby rezygnują z dożywiania. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część z gorących posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane ilości gorących posiłków. O każdorazowej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania Zamawiający powiadomi Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach