Przetargi.pl
Dostawa gazu propan - butan na potrzeby ogrzewania Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz dwóch budynków Domu Nauczyciela i budynku gospodarczego w Zakroczymiu w okresie październik 2009r. - kwiecień 2010r

Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. O.H. Koźmińskiego 63
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7852210 , fax. 0-22 7852210
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zakroczymiu
    ul. O.H. Koźmińskiego 63 63
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7852210, fax. 0-22 7852210
    REGON: 00067931600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazu propan - butan na potrzeby ogrzewania Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz dwóch budynków Domu Nauczyciela i budynku gospodarczego w Zakroczymiu w okresie październik 2009r. - kwiecień 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączne zapotrzebowanie około 100 tysięcy litrów. Dostawy będą dokonywane w ilościach po 10.000 l gazu każdorazowo zgodnie z ceną zaproponowaną przez Oferenta w niniejszym Zamówieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 232100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie b) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o prawo zamówień publicznych. 6. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podane przez wykonawce informacje, istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe - wykonawca zostanie wykluczony z postępowania /art.24 ust.2 pkt 2 prawo zamówień publicznych/. Informacja o podwykonawcach 1. Jeśli Wykonawca realizację zamówienia powierzy podwykonawcom w składanej ofercie zobowiązany jest umieścić taką informację wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, a także podać ich nazwę. 2. Brak informacji o której mowa w pkt 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizację zadania przez Wykonawcę we własnym zakresie. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja). 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym celu : Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno : - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5.Dokumenty składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu. 6.Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje Wykonawca - pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 7. Do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, brana będzie pod uwagę suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą:(spełnia/nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.4 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, , (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.5 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.7 polisę a w przypadku jej braku lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w tym kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II oraz w pkt I ppkt 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3, 1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach