Przetargi.pl
Dostawa gazu płynnego propan wraz z dzierżawą instalacji zbiornikowej

Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Dom Dziecka "Catharina" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, Nowe Siodło 73A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8800110 , fax. 0-74 8800111
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Dom Dziecka "Catharina"
    Nowe Siodło 73A 73A
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8800110, fax. 0-74 8800111
    REGON: 89132472900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazu płynnego propan wraz z dzierżawą instalacji zbiornikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan techniczny (mieszanina C) o parametrach technicznych zgodnie z normą PN-C-96008:1998. Deklarowana minimalna ilość dostaw w okresie umownym 24 miesięcy wynosi 240 000 litrów, minimalna ilość dostaw w okresie 12 m-cy wynosi 120.000 litrów, minimalna jednorazowa ilość dostawy wynosi 10.000 litrów. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 2) Dzierżawa instalacji zbiornikowej niezbędnej do wykonania w/w dostaw, składającej się z 6 zbiorników podziemnych o pojemności 6700 litrów każdy wraz z niezbędnymi urządzeniami i armaturą (przewód gazowy PE oraz standardowy zestaw uziemienia stanowi własność Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest posadowić własną instalację zbiornikową o parametrach technicznych zgodnych z istniejącą instalacją oraz w miejscu istniejącej instalacji, stanowiącej własność dotychczasowego dostawcy gazu, w sposób zapewniający zapewnienie ciągłości dostaw gazu. Wszystkie koszty związane z posadowieniem oraz eksploatacją instalacji zbiornikowej w tym koszty przygotowania niezbędnej dokumentacji technicznej, dokonania zgłoszenia robót budowlanych, uzgodnień, opinii, prób, atestów, nadzoru, serwisu itp. pokrywa Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091221104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania szczegółowe: 1. posiadają doświadczenie w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach