Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk ogłasza przetarg
- Adres: 17-220 Narewka, Gruszki 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6858344 , fax. 085 6858677
- Data zamieszczenia: 2011-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk
Gruszki 10 10
17-220 Narewka, woj. podlaskie
tel. 085 6858344, fax. 085 6858677
REGON: 05002627100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/browsk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna niepsiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gablot i mebli edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa gablot i mebli edukacyjnych Meble edukacyjne Meble wykonane z litego dębu lub sosny. Meble bejcowane przy użyciu najwyższej jakości bejc rustykalnych. A. Szafka z szufladami - o wymiarach wysokość ok. 137 cm. szerokość ok. 58 cm. głębokość ok. 43 cm. (8 szuflad) - 4 sztuki B. Szafka mała (z drzwiczkami) - o wymiarach wysokość ok. 59 cm. szerokość ok. 90 cm. głębokość ok. 43 cm. - 4 sztuki C. Szafka duża (z drzwiczkami) - o wymiarach wysokość ok. 113 cm. Szerokość ok. 90 cm. głębokość ok. 43 cm. - 4 sztuki D. Stół edukacyjny - długość ok. 143 cm, szerokość ok. 78 cm, wysokość ok. 80 cm. - 5 sztuk E. Ławka - długość ok. 140 cm, szerokość ok. 27 cm, wysokość ok. 42 cm. - 10 sztuk Płyciny w szafkach oraz stołach jako elementy edukacyjne ( grzyby, drzewa, zwierzęta itp. występujące w Puszczy Białowieskiej ) Tablice edukacyjne na drewnie. Tablice edukacyjne o tematyce leśnej i przyrodniczej Puszczy Białowieskiej do wnętrza ośrodka malowane na drewnie. Tablice oprawione w ramy; rozmiar tablic wraz z ramą: - 50cm x 70cm - 10 szt. - 100 cm x 65 cm - 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 1000,00 zł. (słownie : jeden tysiąc złotych.) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Brańsku o. w Narewce 23806300010030030003320002 z dopiskiem jakiej części zamówienia dotyczy Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 27.10.2011 r., do godz. 900 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/browsk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZP/261/D/56/AZ-231/4/MEBLE-6/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 3 części
Dodano: 2016-04-29 - SZP 3820 - 18/16 DOSTAWA WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU III PRYCHOGERTIATRII
Dodano: 2016-04-25 - AZP/261/D/36/AZ-231/4/MEBLE-3/2016 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 6 części.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: AZP/261/D/17/TIN/SWI/M1-Zakład Stomatologii Zintegrowanej/2016 Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego i wyposażenia różnego, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-02-26 - AZP/261/D/11/AZ-231/4/MEBLE-1/2016 - dostawa mebli wraz z montażem do Działu Spraw Studenckich Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa wyposażenia Kliniki Pediatrii i Nefrologii, Dziennego Oddziału Onkologicznego, Dziennego Oddziału Psychiatrycznego, pokoju socjalnego Kliniki Rehabilitacji oraz regałów magazynowych do archiwum dokumentacji medycznej PN-40/15/29
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa wyposażenia SZP 3820 - 38/15
Dodano: 2015-12-03 - AZP/261/D/116/AZ-231/4/MEBLE-5/2015 -dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 4 części
Dodano: 2015-11-13