Przetargi.pl
Dostawa fortepianu

Koniński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 63 211 31 33 , fax. 0 63 242 43 00
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Koniński Dom Kultury
    Plac Niepodległości 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 0 63 211 31 33, fax. 0 63 242 43 00
    REGON: 00130726229113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kdk.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fortepianu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem własnym fabrycznie nowego fortepianu z dostosowanym do niego pokrowcem. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie i strojenie fortepianu w siedzibie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Parametry instrumentu: - wymiary minimalne w cm ( długość x szerokość x wysokość ) - 211x 153 x 100 - pedały ( 3 ) - wykonane z mosiądzu, - skala: A0-c5 ( 88 klawiszy ) - konstrukcja ramy: odlew żeliwny, - konstrukcja rezonatora: stalowa - konstrukcja korpusu : drewniana, - klawiatura: drewniana, pokryta imitacją kości słoniowej lub kompozytem, - płyta rezonansowa: drewno świerk, - mostki: drewniane, - belki stroikowe: drewniane, klejone warstwowo, - kołki stroikowe: niklowane, - struny: stalowe, w niskich rejestrach owijane drutem miedzianym, - młoteczki filcowe, - szyny korpusu mechanizmu grającego: metalowe, - podwójne kółka z rolkami transportowymi, wulkanizowanymi z hamulcem, - wykończenie obudowy; żywica poliestrowa, kolor czarny, połysk, - skrzydło z regulacją otwarcia, - regulowany pulpit.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. UWAGA ! 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o których mowa w SIWZ część III pkt. 6.5 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji nie ogłoszono upadłości, Dokumenty powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6.Dokumenty potwierdzające ,że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, usług należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru robót, faktury VAT oraz inne dokumenty , z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kdk.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach