Przetargi.pl
DOSTAWA FILTRÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INZYNIERYJNYCH I SPRZĘTU SŁUZBY UZBROJENIA / POJAZDÓRW SPECJALISTYCZNYCH ORAZ CZĘŚCI DO POJAZDÓW OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FILTRÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INZYNIERYJNYCH I SPRZĘTU SŁUZBY UZBROJENIA / POJAZDÓRW SPECJALISTYCZNYCH ORAZ CZĘŚCI DO POJAZDÓW OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa filtrów, części zamiennych do maszyn inżynieryjnych i sprzętu służby uzbrojenia / pojazdów specjalistycznych oraz części do pojazdów ogólnego przeznaczenia - w ilościach i asortymencie wymienionych odpowiednio w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie cenowe (do pobrania jako oddzielny plik). 2. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE DOSTAWY: a. dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I (nowe), zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), b. dostarczony towar w danej pozycji powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne, c. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na zakupione towary, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. d. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 3 do SIWZ (zestawienie cenowe) nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego. e. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do wskazanych magazynów Zamawiającego. f. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru sukcesywnie, partiami, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w ilościach i cenach określonych w załączniku nr 1 do umowy, do magazynów wskazanych przez Zamawiającego, określonych w załączniku nr 2 do umowy. g. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) w opakowaniach oznaczonych liczbą odpowiadającą danej pozycji z zestawienia cenowego (załącznik nr 3 do SIWZ). h. Zamawiający odmówi odbioru towaru w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. i. W przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub nieodpowiadającego zamówieniu, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, w terminie 3 dni (od poniedziałku do piątku) od dnia wadliwej dostawy. j. W przypadku dostarczenia towaru, który nie będzie zapakowany i opisany zgodnie Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt, w terminie 3 dni (od poniedziałku do piątku) od odmowy przyjęcia. k. Realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru drogą faksową bądź mailową przez przedstawiciela 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. l. Dostawa towaru nastąpi w ciągu …… dni (zgodnie ze złożoną ofertą; od poniedziałku do piątku) od złożenia pisemnego zamówienia. m. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek. Zamawiający sprawdzi dostarczony towar i odeśle podpisaną czytelnym podpisem WZ do Wykonawcy. n. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 WOG (z uwzględnieniem podziału na poszczególne służby i sekcje), zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający dopuszcza faktury cząstkowe po dostarczeniu w całości towaru z danej pozycji asortymentowej. o. Wykonawca o terminie dostawy powinien powiadomić telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą. p. Forma płatności – przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. 3. Wykaz Odbiorców / adresatów a. Magazyn służby czołgowo – samochodowej 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo ul. Bema 7. Magazynier p. Andrzej PALAK tel.kom.727 040 559 b. Magazyn służby Inż. – Sap. 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Orzyszu 12-250 Orzysz, ul. Wojska Polskiego 33 Magazynier p. Stanisław ŚMIAROWSKI tel.kom.727 040 540 c. Magazyn Służby Uzbrojenia i Elektroniki 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Orzyszu 12-250 Orzysz, ul. Wojska Polskiego 33 Magazynier p. Józef DUCKI tel. 261 331 810 d. Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Orzyszu 12- 250 Orzysz ul. Wojska Polskiego 33 Magazynier – pan Andrzej Chojnowski tel. kom. 691 940 813 4. Inne obowiązki Wykonawcy: a. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. b. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18). 5. Szczegóły w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy); 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 15/2018 – dostawa filtrów i części do pojazdów”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 8.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 8.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 8.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się szczególnych wymagań w ramach tego warunku; Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Zestawienie cenowe, Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach