Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2012-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fantomów ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-81/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomów ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określonych w dwóch zadaniach ( częściach) następująco: Zadanie nr 1 - Symulatory i fantomy Zadanie nr 2 - Fantomy 2. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą spełniać wymagane graniczne parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5 - Pomoce dydaktyczne Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga dostawy urządzenia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Dostawa obejmuje: dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie 2 pracowników i przekazanie do użytku. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 4. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w załączniku nr 7 do SIWZ, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w zał. 7 do SIWZ. 5. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 6. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatów praktycznej nauki zawodu - wyposażenie biblioteki zawodowej w ramach programu ,,Ginące zawody pomysłem na przyszłość,, zadanie współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.3. Ochotnicze Hufce Pracy.
Dodano: 2014-12-23 - Dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi zamkniętego układu do rozkładu próbek stałych z wykorzystaniem ogrzewania mikrofalowego (mineralizator) zamawianego na potrzeby laboratorium analiz środowiskowych w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Regionalne Centrum Badań środowiska, rolnictwa i technologii innowacyjnych EKO-AGRO-TECH
Dodano: 2014-09-12 - MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH - GMINA NOWODWÓR.
Dodano: 2014-06-23 - MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH - GMINA NOWODWÓR.
Dodano: 2014-06-09 - Dodatkowy zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dla przyszłości
Dodano: 2014-02-20 - Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Dla przyszłości - drugie postępowanie
Dodano: 2013-09-30 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu Młodzi po sukces
Dodano: 2013-09-03 - Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Dla przyszłości
Dodano: 2013-09-03 - Zakup i dostawa, w tym transport, materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych niezbędnych do realizacji projektu Droga do sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew
Dodano: 2012-12-31 - Zakup i dostawa, w tym transport, materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych niezbędnych do realizacji projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew
Dodano: 2012-12-20