Urząd Gminy Aleksandrów ogłasza przetarg
- Adres: 23-408 Aleksandrów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6875002
- Data zamieszczenia: 2013-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów
23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie
tel. 084 6875002
REGON: 95001432800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Dla przyszłości - drugie postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia oraz zakup usługi korzystania z pływalni w ramach projektu Dla przyszłości do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Aleksandrowie w ramach projektu Dla przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczyć materiały edukacyjne, pomoce dydaktyczne i wyposażenie do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Aleksandrowie, Aleksandrów Pierwszy 104, 23-408 Aleksandrów. Materiały edukacyjne, pomoce dydaktyczne i wyposażenie przeznaczone są dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, powinny posiadać także odpowiednie gwarancje, atesty, certyfikaty itp. oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Część: nr 2 Sprzęt sportowy Pomoce do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: 1. Ślizgacze - ślizg zjazdowy, plastikowy, wymiar min. 48,5cm x 33,5 cm x 3,5 cm wykorzystywany w koordynowaniu postawy oraz w sportach zimowych - 50 szt. 2. Materac korekcyjny o wymiarach min.1400 mm x 600 mm x 40 mm - materac do potrzeb rehabilitacji pod kątem ćwiczeń gimnastyki korekcyjnej - 4 szt. 3. Materac składany na 3 części - 3 x dł.60 cm szer. 70 cm wys.4cm ( dopuszczalna tolerancja 15% wymiaru podstawowego) - materac do potrzeb rehabilitacji pod kątem ćwiczeń gimnastyki korekcyjnej - 2 szt. 4. Wałek rehabilitacyjny - wałek rehabilitacyjny o wymiarach min. 20 cm x 60 cm wykonany z materiału skóropodobnego i poliuteranowej pianki - 5 szt. Sprzęt do prowadzenia zajęć sportowych: 5. Siatka do siatkówki - siatka do siatkówki turniejowa z antenkami, wykonana z polipropylenu o średnicy 3 mm, wymiary 9,5 m x 1 m, linka naciągowa: góra linki stalowa, dół linka polipropylen - 3 szt. 6. Piłka mini-gala nr 4 - model turniejowy i do treningów, waga: 180 - 200 g, obwód: 600-610 mm, tworzywo syntetyczne - skóra PVC, 18 klejonych paneli - lub równoważna piłka siatkowa nr 4 o parametrach zgodnych z oficjalnymi wymogami technicznymi - 20 szt. 7. Piłka nożna nr 6 - piłka nożna wykonana ze skóry syntetycznej PU, szyta ręcznie, waga 420 - 445 g, wentyl podwójny, dołączona igła - lub równoważna piłka nożna nr 6 o parametrach zgodnych z oficjalnymi wymogami technicznymi - 20 szt. 8. Piłka nożna halowa - piłka nr 5, materiał: pokryta filcem z długim włosem, obwód: 69,5 cm i waga: 430 g - lub równoważna piłka nożna halowa nr 5 o parametrach zgodnych z oficjalnymi wymogami technicznymi - 3 szt. 9. Piłka do mini-kosza - piłka do mini kosza, rozmiar Junior nr 5, obwód 72-74 cm, waga 480 - 500 g, wykonana z wysokiej jakości gumy, balon wewnętrzny i wentyl butylowy - lub równoważna piłka do mini koszykówki o parametrach zgodnych z oficjalnymi wymogami technicznymi rozmiar Junior nr 5 - 20 szt. 10. Szarfa, trzy kolory - wykonana z tkaniny szarfa gimnastyczna, wymiary: obwód 120 cm, a szerokość 4 cm, trzy różne kolory po 20 sztuk każdego koloru - 60 szt. 11. Rakiety do badmintona - rakieta do badmintona dla dzieci 10 - 13 letnich, wykonana z materiału: carbon i aluminium, , długość 665 mm, waga 88?3g, balans 310?5mm siła naciągu 10 kg - 30 szt. 12. Lotki do badmintona 4,7-5,5g - Lotki nylonowe do badmintona o masie 4,7-5,5g, białe, w trzech szybkościach: wolne, średnie, szybkie (po 10 szt. każdego rodzaju)- 30 szt. 13. Dresy sportowe dziecięce z napisem - dresy treningowe (bluza i spodnie) dziecięce, trzy wielkości w rozmiarze od 140 cm do 165 cm wzrostu, wykonane z materiału z mikrowłóknami, poliester, odparowujące pot, z napisem na plecach SP ALEKSANDRÓW, logo szkoły, logo Kapitał Ludzki (rozmieszczenie logo, wielkość liter, kolorystyka i rozmiar do uzgodnienia po wyborze oferty najkorzystniejszej) - 30 szt. 14. Wózek do piłek - wózek przeznaczony do przewożenia i przechowywania piłek, stelaż wykonany z prętów stalowych, składany parasolowo, 4 kółka skrętne, kosz z poliestru o pojemności powyżej 300 L, wysokość łącznie z nogami powyżej 1 m - 1 szt. Uwaga: Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważnie opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatów praktycznej nauki zawodu - wyposażenie biblioteki zawodowej w ramach programu ,,Ginące zawody pomysłem na przyszłość,, zadanie współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.3. Ochotnicze Hufce Pracy.
Dodano: 2014-12-23 - Dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi zamkniętego układu do rozkładu próbek stałych z wykorzystaniem ogrzewania mikrofalowego (mineralizator) zamawianego na potrzeby laboratorium analiz środowiskowych w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Regionalne Centrum Badań środowiska, rolnictwa i technologii innowacyjnych EKO-AGRO-TECH
Dodano: 2014-09-12 - MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH - GMINA NOWODWÓR.
Dodano: 2014-06-23 - MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH - GMINA NOWODWÓR.
Dodano: 2014-06-09 - Dodatkowy zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu Dla przyszłości
Dodano: 2014-02-20 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu Młodzi po sukces
Dodano: 2013-09-03 - Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych, pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu Dla przyszłości
Dodano: 2013-09-03 - Zakup i dostawa, w tym transport, materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych niezbędnych do realizacji projektu Droga do sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew
Dodano: 2012-12-31 - Zakup i dostawa, w tym transport, materiałów dydaktycznych i pomocy edukacyjnych niezbędnych do realizacji projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew
Dodano: 2012-12-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Dobry start - dobra przyszłość
Dodano: 2012-10-05