Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych samochodów na rzecz Dolnośląskiego Osrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych samochodów na rzecz Dolnośląskiego Osrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nierejestrowanych), nieużywanych, niedemonstracyjnych i nienaprawianych samochodów na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1A i nr 1B do SIWZ (parametry techniczne i wyposażenie). 2. Przez dostawę fabrycznie nowych, niedemonstracyjnych samochodów na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu należy rozumieć dostawę dwóch samochodów osobowych na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załączniki nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 4. Zamawiający wymaga aby samochody objęte były gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów na okres: a) gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne zwana gwarancją mechaniczną – minimum 24 miesięcy, b) gwarancja na perforację blach nadwozia – minimum 60 miesięcy, c) gwarancja na powłokę lakierniczą ¬– minimum 24 miesięcy. 5. Terminy gwarancji wskazane powyżej liczą się od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Wszelkie świadczenia Wykonawcy w okresie gwarancji są bezpłatne i nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Wykonawca zapewnia w czasie realizacji umowy oraz w trakcie prac serwisowych komunikację pracowników Zamawiającego z przedstawicielami Wykonawcy oraz firmą/ osobami wykonującymi prace serwisowe w języku polskim. 6. Przeglądy serwisowe, naprawy wykonane będą w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 20 km od granic miasta Wrocławia. 7. Przekazanie samochodów nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Odbiór samochodów zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 8. Wykonawca wraz z samochodami przekaże Zamawiającemu świadectwa homologacji, karty pojazdów, książki serwisowe, instrukcje obsługi, książki gwarancyjne, dwa komplety kluczyków, karty kodowe oraz ewentualne atesty, certyfikaty i protokoły zgodności. 9. Podpisanie protokołu odbioru jest podstawą do wystawienia faktury. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: 1) część nr 1 – samochód 5-cio osobowy, 2) część nr 2 – samochód 9-cio osobowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. 11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach