Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych z kółkami na odpady komunalne stałe, pojemników metalowych czterokołowych na odpady komunalne stałe, kontenerów na odpady komunalne stałe o pojemności 7 m ?, kontenerów na gruz i odpad budowlany o pojemności 4 m ?

Miejski Zakład Oczyszczania ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Łukasiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7762360 , fax. 022 7762360
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania
    ul. Łukasiewicza 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7762360, fax. 022 7762360
    REGON: 01300608200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych z kółkami na odpady komunalne stałe, pojemników metalowych czterokołowych na odpady komunalne stałe, kontenerów na odpady komunalne stałe o pojemności 7 m ?, kontenerów na gruz i odpad budowlany o pojemności 4 m ?
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ NR I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych dwukołowych na odpady komunalne stałe V-120 l w szacowanej ilości 200 sztuk, V - 140 l w szacowanej ilości 100 szt., V-240 l w szacowanej ilości 100 szt., V-340/360 l w szacowanej ilości 10 szt. oraz nowych czterokołowych pojemników plastikowych na odpady komunalne stałe V-660 l w szacowanej ilości 5 szt., V- 770 l w szacowanej ilości 5 szt., V- 1100 l w szacowanej ilości 10 szt. CZĘŚĆ NR II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników metalowych czterokołowych na odpady komunalne o pojemności V-1100 l z pokrywą płaską z czterema klapami w szacowanej ilości 30 sztuk, V-1100 l bez pokrywy w szacowanej ilości 20 szt., kontenerów na odpady komunalne stałe o pojemności 7 m 3 (KP-7) z pokrywą o sześciu otworach wrzutowych w szacowanej ilości 2 szt., (KP-7) bez pokrywy w szacowanej ilości 2 szt. oraz kontenera na gruz i odpad budowlany o pojemności 4 m 3 (KP-4) w szacowane ilości 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 8 specyfikacji będą stanowiły podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w niniejszym punkcie, a zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń oraz wypełnionego przez wykonawcę jednego z formularzy oferty sprawdzi, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 6. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg załączonego druku). 2. Wzór umowy wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 2A do części I lub 2B do części II zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych -załącznik nr 1. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Atest Państwowego Zakładu Higieny na oferowane pojemniki i kontenery w zależności od przedmiotu zamówienia. 6. Zaświadczenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (deklarację zgodności producenta - atesty, świadectwa). Dostawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Dostawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wolomingmw.28.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach