Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Prowod Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 691 181 , fax. 774 691 184
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prowod Sp. z o.o.
    Rynek 4
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 774 691 181, fax. 774 691 184
    REGON: 53094456400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Spółki Prowod fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych frakcji metali i tworzyw sztucznych oraz papieru. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania włącznie z rozładunkiem dostawy polegającym na wyładowaniu pojemników z pojazdu dostawczego i postawieniu ich obok pojazdu. Cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem pojemników na odpady komunalne do siedziby Zamawiającego (Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup). Rodzaje i ilości pojemników stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Pojemniki na metale i tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe. Kolor pojemnika żółty: wielkość pojemników/ilość pojemników - 120l/1440 szt., 240l/661 szt., 360l/46 szt., 1100l/17 szt. 2) Pojemniki na papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury. Kolor pojemnika niebieski: wielkość pojemników/ilość pojemników - 120l/1440 szt., 240l/661 szt., 360l/49 szt., 1100l/24 szt. 2. Pojemniki stanowiące przedmiot zamówienia muszą cechować się następującymi właściwościami: 1) muszą być fabrycznie nowe, 2) kolorystyka zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz pkt. 3.1 powyżej, 3) muszą być wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PEHD) z nowego granulatu, 4) pojemniki muszą posiadać standardową pokrywę (bez otworu wrzutowego w pokrywie) z uchwytami ułatwiającymi jej podnoszenie, 5) pojemniki 120 l, 240 l, 360 l muszą być wyposażone w dwa koła jezdne o średnicy ok. 20 cm wykonane z litej gumy umożliwiające sprawne i ciche przemieszczanie pojemnika, 6) pojemniki 1100 l muszą być wyposażone w cztery koła jezdne o średnicy ok. 20 cm wykonane z litej gumy umożliwiające sprawne i ciche przemieszczanie pojemnika, uchwyty kół muszą być stalowe, dwa koła muszą być wyposażone w blokadę, 7) pojemniki 1100 l muszą być wyposażone w uchwyty umożliwiające sprawne przemieszczanie oraz korek drenażowy w dnie ułatwiający mycie i czyszczenie pojemnika, 8) muszą być przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki - rozładunek grzebieniowy, 9) muszą być odporne na działanie czynników atmosferycznych (wysokie i niskie temperatury, mróz, deszcz), środki chemiczne, promieniowania UV, 10) części metalowe muszą być odporne na korozję, 11) muszą być fabrycznie wyposażone w gniazdo na chip lokalizacyjny, 12) materiał, z którego są wykonane pojemniki musi się nadawać do recyklingu, 13) muszą posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę, potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami norm EN 840 oraz RAL-GZ 951/1, 14) muszą posiadać atest PZH, 15) muszą posiadać deklarację zgodności CE, 16) pojemniki muszą być odpowiednio oznaczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 29.12.2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów: pojemnik żółty – napis „Metale i tworzywa sztuczne”, pojemnik niebieski – napis „Papier”. Dodatkowo Zamawiający wymaga naniesienia na pojemnikach swojego loga firmowego nad opisem danej frakcji odpadów. Pliki z wizualizacją graficzną loga firmowego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. 17) Napisy muszą być wykonane w wielkości i kolorze umożliwiającym szybką identyfikację przeznaczenia pojemnika do segregacji odpadów, tj. na pojemnikach żółtych nadruki koloru czarnego, na pojemnikach niebieskich nadruki koloru białego. Napisy muszą być naniesione w sposób trwały tj. metodą termodruku. Nie dopuszcza się opisu w formie naklejek. Dokładny projekt nadruków zostanie opracowany przez Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia i musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Prowod Sp. z o. o., ul. Rynek 4, 46-082 Kup. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia może odbyć się partiami lub się jednorazowo. Najważniejsze, aby kompletne zamówienie zostało zrealizowane w terminie umownym. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości, liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dostawy przedmiotu zamówienia, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu. Dokładny okres gwarancji należy określić w Formularzu oferty. Uznaje się, że jeżeli Wykonawca nie określi w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie okres gwarancji na 12 miesięcy. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego https://prowod.pl informacji z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa oddzielnie każdy z tych wykonawców; 2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej) lub dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej); 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (w odniesieniu do pełnomocnictwa - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700 ze zm.), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach