Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    ul. Komandorska 118/120
    53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 80 493
    REGON: 15310000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale praz formularzem asortymentowo – cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30125120-8 Toner do fotokopiarek 30125100-2 Wkłady barwiące 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ. 4. Wykonawca będzie dostarczał jednostkowe zamówienia do pracownika Zamawiającego, upoważnionego do składania i odbierania zamówień (koordynatora). Zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem maksymalnie dwóch koordynatorów (we Wrocławiu i w Jeleniej Górze). Zamówienia będą zgłaszane wyłącznie za pomocą udostępnionej przez Wykonawcę platformy internetowej czynnej całą dobę 7 dni w tygodniu. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez koordynatora. Koordynator planuje składać zamówienie dwa razy w miesiącu. 5. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować zamawiane materiały eksploatacyjne. 6. Wykonawca musi zapewnić, iż różnorodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na asortyment tańszy o gorszej jakości niż objęty postępowaniem przetargowym, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej. 7. Zamawiający pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, miejscem wytworzenia, symbolem materiału eksploatacyjnego i terminem przydatności do użytku, nazwą/typem materiału eksploatacyjnego oraz opisem jego przeznaczenia (np. typami urządzeń, do których są przeznaczone) i posiadające niezbędne zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. 8. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. Zamawiający tym samym zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w całości oraz możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. Ewentualne zmiany ilości nie spowodują zmian cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W razie wyczerpania danej pozycji asortymentu Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tego asortymentu w tej samej cenie w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. 9. Zamawiający zakłada możliwość zamawiania materiałów eksploatacyjnych innych, niż wskazane w niniejszym postępowaniu w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem posiadania ich w swojej ofercie przez Wykonawcę, w cenie ustalanej każdorazowo pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Kwoty wynikające z zamówień spoza postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego będą rozliczane z umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wybranym w postępowaniu, tym samym zmniejszając jej wartość. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego. Koszty związane z odbiorem pojemników przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi Wykonawca, który nie może żądać od Zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 11. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia pochodzić będą z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej i zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz są wytworzone w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych dostarczanych w ramach realizacji zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. 13. Wykonawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne oferowane w niniejszym postępowaniu oraz dostarczane w ramach realizacji zamówienia będą posiadały gwarancję i rękojmię realizowaną przez Wykonawcę lub producenta. 14. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne i jednocześnie wskazuje, że: a. wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego; b. zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe postawione przez Zamawiającego i posiadać parametry nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych lub zalecanych przez producenta urządzeń; c. w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga wpisania w kol. pod nazwą „Materiał eksploatacyjny równoważny” w załączniku nr 2 do SIWZ nazw i rodzajów (typ, symbol) proponowanych zamienników i nazw ich producentów; d. ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy; e. Wykonawca może zaoferować tylko takie materiały eksploatacyjne równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”. 15. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne: a. fabrycznie nowe, w pełni nieregenerowane, a także w jak największej części nierefabrykowane (w szczególności w zakresie dot. wałka optycznego, listwy czyszczącej wałek optyczny, elementu zamykającego zbiornik z tonerem, listwy wałka magnetycznego, toneru/tuszu, chipów sterujących pracą kasety i innych istotnych elementów) tzn. części wchodzące w ich skład nie były w całości lub części wykorzystane w innym produkcie; wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku; b. zapewniające wydajność co najmniej taką jak oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzoną udokumentowanymi badaniami wykonanymi zgodnie z normami: • ISO/IEC 19752 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 19798 - „Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 - „Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek”; • ISO/IEC 24711 – „Kolorowe strony testowe do pomiaru wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych”. c. zapewniające pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi posiadanymi przez Zamawiającego, do których zostały wyszczególnione wskazane w zał. nr 2 do SIWZ materiały eksploatacyjne oraz nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; d. których zamontowanie i używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do których są przeznaczone; e. w których zastosowano toner lub tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem i zapewniające jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; f. które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ; b. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ; c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału); d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału). 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony Wykonawcy. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy – składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa wymienione w pkt 4 i 5 niniejszego rozdziału oraz Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII pkt 5 SIWZ, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż wspomniane w zdaniu poprzednim, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku składania ww. dokumentów w formie elektronicznej poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. 4. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej, Wykonawcy mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona notarialnie). 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 5 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach