Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Jednostka Wojskowa 1551 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8261688 , fax. 43 8261466
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1551
    ul. Wojska Polskiego 78 78
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 8261688, fax. 43 8261466
    REGON: 73009742500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W wycenie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SIWZ, w kolumnie nr 2 Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę produktu oraz nazwę producenta. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości Zamawianych materiałów, został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów używania i uszkodzenia (wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, itp. muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem w tym hermetycznie zabezpieczone przed wyschnięciem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń w tym posiadać elementy elektroniczne, dające komunikaty o stanie ich zużycia, jak również ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został zużyty. Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy. 3.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 4.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 5.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarki, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (maile lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. W takim przypadku, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. 6.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenia powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wszelkie koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Jeżeli naprawa nie przynosi pełnej użyteczności urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany uszkodzonego urządzenia drukującego, drukarki, faksu, urządzenia wielofunkcyjnego na nowe. 7.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych, etykiety w języku polskim, logo producenta, nazwę (typ. Symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia, oraz wykaz kompatybilności produktu urządzeniami drukującymi. 8.Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy, wykonany z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii (posiadający 100% wartości użytkowych, bez braków i uszkodzeń) z produkcji w roku 2012 oraz posiadać okres przydatności w chwili dostawy okres nie krótszy niż 20 miesięcy. 9.W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń drukujących, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące tych urządzeń. 10.Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do faksów i drukarek, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo. 11.Dostawa zamówienia odbędzie się jednorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z szefem służby łączności. 12.Po uzgodnieniu terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko do magazynów łączności Zamawiającego. 13.Dostarczone materiały i sprzęt zostaną odebrane przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę i wykazu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznika do umowy. Z odbioru zostanie sporządzony protokół przyjęcia - przekazania (sprawdzenie ilości i ewentualnych uszkodzeń opakowań). 14.W przypadku zaoferowania prze Wykonawcę gorszych parametrów przedmiotu zamówienia jego oferta zostanie odrzucona. 15.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wykazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16.W odbiorze - przekazaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest uczestniczyć uprawniony przedstawiciel Wykonawcy (podczas dostawy musi przedstawić pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym). W przypadku braku przedstawiciela Wykonawcy podczas dostawy przedmiot umowy nie zostanie odebrany przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 17.Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji, której termin zaczyna biec od chwili dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 800,00 zł. (trzy tysiące osiemset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Pionie Głównego Księgowego (budynek nr 9, parter, pokój nr 13) a kopię wadium załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O w Łodzi: 13 1010 1371 0017 2013 9120 0001, a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu załączyć do oferty. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zaleca się, aby wadium wskazywało numer części, której dotyczy. W przypadku braku wskazania numeru części, której wadium dotyczy(przy jednoczesnym wniesieniu niższej od wymaganej łącznej wysokości wadium) oraz niemożności jednoznacznego przypisania wysokości wadium do poszczególnych części, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania we wszystkich częściach na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach