Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
REGON: 39040462000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.30.00.00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o.o., których rodzaj i ilość określono w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części – formularz cenowy), z podziałem na zadania od nr 1 do nr 22. 3.3 Rodzaj: dostawa. 3.4 Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko na teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującej się w Lubinie przy ul. Rzeźniczej 1, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 13:00. 3.5 Wykonawca dostarczy zamówioną część przedmiotu umowy w ramach danego zadania w terminie do 48 godzin (w dniach roboczych) od telefonicznego lub e-mailowego zamówienia zgłoszonego przez upoważnionego do kontaktowania się w sprawach związanych z realizacją umowy pracownika Zamawiającego. 3.6 W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania w piątek o godz. 10:00, Zamawiający bieg czasu będzie naliczał od piątku od godz. 10:00 do godz. 24:00 i rozpocznie naliczanie czasu w poniedziałek od godz. 0:00. 3.7 Zamawiający ma prawo zamawiania określonych w ramach danego zadania części zamiennych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2018 r. (możliwość dzielenia na części dostaw w ramach danego zadania). 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiennego zakupu części zamiennych w ramach danego zadania (zwiększenia ilości zakupu jednego rodzaju części zamiennych kosztem zmniejszenia ilości drugiego rodzaju części zamiennych w ramach danego zadania). 3.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części zamiennych, które w trakcie trwania umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego będą zbędne w celu utrzymania pełnej sprawności pojazdów. 3.10 Zamawiający nie ma obowiązku odbioru/zakupu wszystkich części zamiennych określonych w zamówieniu, umowie, zadaniu tj. całego przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu nie zamówienia przedmiotu umowy w całości lub zamówienia tylko wybranych części zamiennych. 3.11 Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań wynosi 2 (dwa) lata od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa części samochodowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa części zamiennych do pojazdów transportowych (NR SPRAWY: TECH/82/PG/2023)
Dodano: 2023-03-27 - Dostawa fabrycznie nowych akcesoriów do samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiego policji
Dodano: 2021-04-01 - Sukcesywna dostawa części samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych dla RZGW Wrocław i jednostek podległych.
Dodano: 2021-02-04 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH DO POJAZDÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY
Dodano: 2020-12-10 - Sukcesywna dostawa części samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych dla RZGW Wrocław i jednostek podległych.
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Dodano: 2020-10-19 - Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
Dodano: 2019-10-28