Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych , bez ukrytych wad, pochodzacych z bieżącej produkcji rękawic jednorazowych wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 do Aresztu Śledczego w Łodzi

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 59040900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi, ul.Smutna 21, 91-729

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych , bez ukrytych wad, pochodzacych z bieżącej produkcji rękawic jednorazowych wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19 do Aresztu Śledczego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji rękawic jednorazowych wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19. Kod CPV:18424300-0 Rękawice jednorazowe 1.1 Przedmiot zamówienia będzie uwzględniał podział wg rozmiarów : L,XL 1.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu z ilości minimalnej zamówienia i stanowiącej zamówienie podstawowe (gwarantowane), do ilości nie większej niż ilość określona przez Zamawiającego ( zamówienie realizowane w ramach opcji). W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: 1) Zamawiający może z opisanego w SIWZ prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części; 2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; 3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego określenie ilości i rodzaju środków ochrony osobistej, w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego; 4) Zawiadomienie, o którym mowa Zamawiający prześle drogą elektroniczną na podany w formularzu ofertowym adres e-mail, w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych przed upływem okresu związania umową. 5) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy; 6) Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę oferowanych środków ochrony osobistej w maksymalnych ilościach, które Zamawiający określił w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 7) Zamawiający zastrzega, że ilości przewidziane w ramach prawa opcji są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy; 8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na środki ochrony osobistej w okresie związania umową tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2020 r. Przedmiot zamówienia j.m. Ilość jaką wykonawca zrealizuje w ramach zamówienia podstawowego Ilość maksymalna jaką wykonawca może zrealizować w ramach prawa opcji rękawice jednorazowe opakowanie x 100 szt. 1104w tym : 880 op. w rozm. L 224 op. w rozm. XL 100 w tym : 80 op. w rozm. L 20 op. w rozm. XL 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dotyczy on zarówno części podstawowej zamówienia, jak i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji. 3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień i oznaczony kodem CPV: CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe 4. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie norm, znaków towarowych (nazwy handlowej) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych przez które należy rozumieć: 1) produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym zakresie co produkty opisane w OPZ; 2) rozwiązania z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według norm znowelizowanych lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana w nich metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w OPZ. 4.1 Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego produkt stanowiący przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 Dostarczenie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym i w zakresie prawa opcji nastąpi do dnia 30.11.2020 r. 5.2 Szczegółowy termin dostaw z zakresu podstawowego i z zakresu prawa opcji zostanie każdorazowo ustalony między stronami telefonicznie i nastąpi w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach od 7.30 do 15.30. 5.3 Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego tj. Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łodzi własnym transportem Wykonawcy, w sposób umożliwiający jego sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, co potwierdzone zostanie protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5.4 W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone produkty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ lub są uszkodzone, Wykonawca odbierze przedmiot zamówienia i dostarczy na własny koszt przedmiot wolny od wad, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 5.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wymianę wadliwych produktów na produkty wolne od wad lub w przypadku żądania ze strony Zamawiającego, skorygować różnice ilościowe w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem. 5.6 Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (załączniki nr 4 do SIWZ). 5.7 Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy. 5.8 Płatność będzie uregulowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym bez uwag przez osoby upoważnione przez każdą ze stron. 5.9 Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach