Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej zabudowy hakowej z zamontowanym żurawiem HDS do opróżniania pojemników podziemnych na odpady.

Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 769 520, , fax. 586 769 521
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
    ul. Obrońców Helu 1
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 769 520, , fax. 586 769 521
    REGON: 22180312700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej zabudowy hakowej z zamontowanym żurawiem HDS do opróżniania pojemników podziemnych na odpady.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zabudowy hakowej z zamontowanym żurawiem HDS do opróżniania pojemników podziemnych na odpady o wymaganych parametrach: wymiary zabudowy min.: 5000 mm x 2400 mm x 2500 mm, zabudowa wykonana ze stali o gatunku 700MC, kolor zabudowy RAL 6018, hak na wysokości 1570 mm, plandeka rozwijana zamontowana na boku kontenera, stopnie do wejścia na zabudowę, tył – klapo-drzwi, HDS – kąt obrotu minimum 380 stopni, HDS – sterowanie radiowe, HDS – sterowanie za pomocą manetek przy HDS, HDS – nogi podporowe hydraulicznie wysuwane, opuszczane i obracane, HDS – 5-ta oraz 6-ta funkcja, HDS – przewody do 5 i 6 funkcji zwijane za pomocą bębnów (bez prowadnic), HDS – otwieradło do pojemników typu dzwon, HDS – udźwig minimalny 16,2 TM, HDS – minimalny udźwig na 10 m wysięgu 2000 kg, HDS – minimalny zasięg poziomy 10 m, HDS – kolumna żurawia odlewana, HDS – rototor na haku, instalacja elektryczna 24 V, hydrauliczny ogranicznik przeciążenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34224200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł, (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w Rozdziale XI SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 2) Wadium w formach wymienionych w ust 3 pkt 1 lit. od „b” do „e” musi być wystawione na Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym rachunku bankowym. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). 6. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ZUK albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należy do osób umocowanych do występowania w imieniu ZUK albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ZUK z żądaniem zapłaty). 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. pkt 2 stosuje się. 4. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwane dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca w Oświadczeniu oświadcza o braku istnienia wobec każdego z tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 8. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego, szczegółowo wskazane w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, Wykonawca winien załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ – Formularz oceny technicznej. 9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ), które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 10. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 11. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w Rozdz. VIII ust. 2 SIWZ. 12. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 13. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zukwejherowo.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 14. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w niniejszym post postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy oraz pkt 16-20 ustawy oraz na podstawie określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przesłankach z art. 24 ust.5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Art. 24 ust 8 ustawy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 16.Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 17.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 19. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów". 20. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 21. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 22. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 23. Do Formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy należy załączyć sporządzone w języku polskim, w oryginale, następujące załączniki: 1) formularz oceny technicznej, wypełniony i podpisany (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ), 2) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3) w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, dowody, o których mowa w Rozdz. III ust. 5 pkt 6 SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.). 24. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną