Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2) ul. B. Prusa 6,08-110 Siedlce

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Bolesława Prusa 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 644 14 41 , fax. 025 644 47 02
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siedlcach
    ul. Bolesława Prusa 6 6
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 644 14 41, fax. 025 644 47 02
    REGON: 14110135800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny typu rolba do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej o wymiarach 30m x 60m (1800m2) ul. B. Prusa 6,08-110 Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Maszyna stanowiąca przedmiot zamówienia posiada: 1.Możliwość utrzymania grubości tafli lodowej z dokładnością do 1mm. 2.Nóź jest montowany do maszyny mechanicznie przy pomocy śrub składający się z jednego elementu dla zachowania równomierności przycinania lodu i zużycia noża. 3.Nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 4.Zapasowe noże: nóź strugający i nóż boczny do przycinania lodu przy bandach. 5.Oświetlenie zewnętrzne. 6.Szczotkę boczną do wymiatania lodu przy bandach. 7.Napęd hydrostatyczny na cztery kolcowane koła. 8.System proporcjonalnej dystrybucji wody w zależności od prędkości jazdy. 9.Możliwość regulacji szybkości transportu zebranego śniegu niezależnie od prędkości jazdy. 10.Możliwość odwracania kierunku transportu śniegu zarówno w ruchu poziomym jak i pionowym. 11.System mycia kół, aby nie wywozić piasku na taflę lodu. 12.Możliwość podnoszenia i przechylania zbiornika śniegu w celu jego opróżnienia. 13.Posiada zbiornik na śnieg min. 3m?. 14.Promień skrętu maksymalnie 5000mm. 15.Minimalna szerokość strugania lodu 1900mm. 16.Fotel podgrzewany. 17.Długość całkowita pomiędzy 3900mm a 4200mm. 18.Szerokość całkowita pomiędzy 1900mm a 2500mm. 19.Wysokość całkowita pomiędzy 2100mm a 2500mm. 20.Zbiornik ciepłej wody min. 700 litrów. 21.Rolki do prowadzenia maszyny przy bandzie. 22.Koła zapasowe, podnośnik, komplet narzędzi. 23.Silnik spalinowy, benzynowy min. 60kM 24.Autoryzowany serwis na terenie Polski. 21.W okresie gwarancji czas realizacji serwisowej 12h od pisemnego zgłoszenia (e-mail lub fax), przez Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu, w przypadku gdyby naprawa maszyny wymagała okresu dłuższego niż 24h dostawca zapewnia na swój koszt maszynę zastępczą o podobnych parametrach. 22.Gwarancja na fabrycznie nową samojezdną rolbę min. 24 miesiące od momentu podpisania protokołu odbioru maszyny. 23.Licznik motogodzin, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienie oleju, naładowanie akumulatora, poziom paliwa. Szczegółowe określenie w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429900002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a)Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. To jest: a)Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie. (protokół odbioru, referencje). W szczególności zamawiający wymaga aby dostawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z zakresem zamówienia na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł w dniu otwarcia ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów (protokół odbioru, referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000, 00 zł, ważna w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach