Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego umundurowania dla Służby Ochrony Lotniska część I-II

Port Lotniczy Lublin S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-008 Lublin, ul. Hempla 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 74 40 , fax. 81 534 74 41
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Lublin S.A.
    ul. Hempla 6 6
    20-008 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 74 40, fax. 81 534 74 41
    REGON: 43122733600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portlotniczy.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: działalność portów lotniczych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego umundurowania dla Służby Ochrony Lotniska część I-II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa fabrycznie umundurowania dla Służby Ochrony Lotniska Część I: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa 50 sztuk ubrań zapewniających ochronę przed złymi warunkami atmosferycznymi, tj. opadami deszczu, śniegu, niskimi temperaturami oraz silnym wiatrem, wykonanych z wodoodpornego i oddychającego trzywarstwowego laminatu. Ubrania muszą być nowe, dopasowane rozmiarami, w kolorze oliwkowym. Ubranie powinno składać się z następujących elementów: - kurtki ochronnej, - spodni ochronnych, - kurtki ocieplającej Część II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa 50 sztuk bluz polowych(wzór wojskowy), zapewniających dodatkową ochronę termiczną. Bluzy muszą być nowe,dopasowane rozmiarami, w kolorze oliwkowym. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z załącznikiem Nr 1 A do SIWZ oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. 1999 r. Nr 4, poz. 31), uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 maja 2010 r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U z 2010 r. Nr 88, poz. 582). 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne takie jak pomiary antropometryczne lub przymiarki w siedzibie Zamawiającego. 4. Terminy wykonania pomiarów antropometrycznych i przymiarek strony ustalą pisemnie przy czym terminy pobrania pomiarów antropometrycznych uzgodnione zostaną na co najmniej 5 dni przed planowanym ich pobraniem. 5. Wykonawca na własny koszt przed wykonaniem zamówienia zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od pracowników Straży Ochrony Lotniska na podstawie, których zrealizuje przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany jest 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Zamawiającemu. 7. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia pod wskazany adres zgodnie z terminem dostaw określonym w SIWZ. 8. Przedmioty zamówienia powinny zostać opisane lub oznaczone (np. imię i nazwisko lub numer) na opakowaniu jednostkowym przez wykonawcę w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu do osoby dla której zostało wykonane na podstawie dokumentacji rozmiarowej, która została przekazana Zamawiającemu po pobraniu wymiarów antropometrycznych. 9. Odbiór będzie prowadzony w oparciu o Załącznik Nr 1 A (I-II) do SIWZ stanowiący Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 10. Przyjęcie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 zgodnie z terminem realizacji zamówienia po przekazaniu z 2 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej i faksem Zamawiającemu o terminie dostawy. Zmiana godzin dostawy wymaga uzgodnienia z Odbiorcą. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wyrobów, w tym również materiałów, elementów dostarczonych przez kooperantów lub podwykonawców. 12 Zapłata nastąpi za faktycznie wykonane umundurowanie. 13.Wykonawca udziela co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Gwarancja biegnie od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A (I-II) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portlotniczy.lublin.pl (zakładka bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach