Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napedem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Włodowicach

Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, ul. Krakowska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3153001 , fax. 034 3153031
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice
    ul. Krakowska 26 26
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 034 3153001, fax. 034 3153031
    REGON: 15139874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napedem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Włodowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymagania ogólne. Pojazd musi spełniać wymagania określone w: 1) Ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z poź zm.), 2) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262 z późn. zm.), 3) Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002). 2. Samochód fabrycznie nowy rok produkcji 2009 - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 SIWZ 4. Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji dostarczony samochód licząc od daty przekazania samochodu Zamawiającemu. Minimalne okresy gwarancyjne: - na lakier i perforację blach nadwozia pożarniczego: min. 24 miesiące; - na podwozie: min. 24 miesięcy; - na nadwozie (zabudowa pożarnicza): min. 24 miesięcy; Wykonawca zobowiązuje się do naprawy dostarczonego sprzętu w okresie gwarancyjnym w ciągu 72 godzin od daty zgłoszenia w formie faxu. 5.. Do samochodu Dostawca dołączy sporządzone w języku polskim: 1) świadectwo homologacji, 2) kartę pojazdu, 3) instrukcję obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia, 4) książkę gwarancyjną pojazdu (opis warunków gwarancji), 5) książkę przeglądów serwisowych, 6) wykaz wyposażenia dodatkowego, 7) wykaz materiałów i części zamiennych, które podlegają wymianie w czasie przeglądów okresowych pojazdu, 8) oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a szczególności przepisami ustawy Prawa o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 6. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatne szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania pojazdu z wytypowanymi przez użytkownika osobami w następującym zakresie: szkolenie z podstaw użytkowania, wykonane podczas przekazywania pojazdu (zakres szkolenia obejmuje zasady używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy oraz zasady wykonywania obsługi codziennej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunki szczegółowe: - O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali z należytą starannością przynajmniej 1 dostawę samochodu ratunkowo-gaśniczego na kwotę min. 300.000 zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w siwz) dołączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przetargowej wzór stanowiący załącznik nr 2 do siwz, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oferowanego pojazdu zawartych w załączniku nr 1 SIWZ. Do oferty można załączyć fotografie oferowanego pojazdu. 3. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Oświadczenie o dostarczeniu aktualnego świadectwa dopuszczenia wyrobu wydanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002)- wzór dokumentu załącznik nr 8 9. Oświadczenie o zamiarze lub braku zamiaru powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom - wzór dokumentu załącznik Nr 6 siwz. 10. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodowice.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach