Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 5601S ul. Wolności w Suminie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 5601S ul. Wolności w Suminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z budową kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5601S na odcinku ulicy Wolności w Suminie w km umownym wg projektu budowlano wykonawczego 0+320 - 0+768 , obejmujących m.in. budowę kanału deszczowego długości 250 m , z rur PCV średnicy 315 mm w odległości 1,30 m od krawędzi jezdni .Rury ułożone zostaną na podłożu z pospółki grubości 10 cm. Rzędne posadowienia kanału przedstawia rysunek nr 3 - profil podłużny. W ciągu projektowanego kanału należy wybudować 6 szt. studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych o średnicy 100 cm wg KPED 02.07 oraz 1studnię chłonną z kręgów 120 cm. Lokalizację studni rewizyjnych pokazano na planie sytuacyjnym- rys. nr 2 oraz na profilu podłużnym rys. nr 3. Przy krawędzi jezdni zaprojektowano 6 szt. typowych studzienek ściekowych z osadnikiem bez syfonu wg KPED 02.13 wraz z pierścieniami żelbetowymi - odcinającym i utrzymującym wpust. Miejsce posadowienia studzienek ściekowych pokazano na rysunku nr 2 - plan sytuacyjny. Studzienki ściekowe należy podłączyć do projektowanych studni rewizyjnych rurami PCV średnicy 200 mm , ułożonymi na podłożu z pospółki grub. 10 cm . Spadek podłużny przykanalików 2%. W miejscach wybudowanych studzienek ściekowych należy wykonać podbudowę tłuczniową grubości 20 cm oraz warstwę wiążącą z mieszanki mineralno - bitumicznej grubości 4 cm i warstwę ścieralną z mieszanki mineralno - bitumicznej grub. 4 cm. Na odcinku od km umownego 0+320 do km 0+768 wzdłuż krawędzi jezdni należy ułożyć krawężnik betonowy 15x30 cm , na ławie betonowej z oporem w km umownym 0+320 - 0+768 , długości 448 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawiera przedmiar robót , projekt budowlano - wykonawczy i SST dostępne na stronie internetowej jest również w wersji papierowej w siedzibie ZDP .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie budowy kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 120 000,00 złotych każde zamówienie oraz co najmniej po 2 zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy chodnika z krawężnikiem o wartości co najmniej 40 000,00 złotych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, b). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe pozwalające na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów); Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej po 2 zamówienia w zakresie budowy kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 120 000,00 złotych każde zamówienie oraz co najmniej po 2 zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy chodnika z krawężnikiem o wartości co najmniej 40 000,00 złotych każde (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.) 5. dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6. wypełniony załącznik nr 5 wskazujący kierownika budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z kserokopiami dokumentów pozwalającymi na pełnienie funkcji kierownika budowy (uprawnienia) oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 6 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach