Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.

Port Lotniczy Lublin S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-008 Lublin, ul. Hempla 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 74 40 , fax. 81 534 74 41
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Lublin S.A.
    ul. Hempla 6 6
    20-008 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 74 40, fax. 81 534 74 41
    REGON: 43122733600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portlotniczy.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: działalność portów lotniczych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego na potrzeby Portu Lotniczego Lublin S.A. Część I- dostawa fabrycznie nowych sprzętu rolniczego:- ciągnik rolniczy (2 szt.) Część II- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z koszem do zamontowania na ciągniku rolniczym ( 1 szt.) Część III- dostawa fabrycznie nowej kosiarki z rozdrabniaczem do zamontowania na ciągniku rolniczym (2 szt.) 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Dostarczenie do pojazdów pełnej dokumentacji technicznej w języku polskim 2.1.1. Dokumentacja ciągników powinna być dostarczona w j. polskim i umożliwiać ich rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację. 2.1.2.. Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego 2.2. przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie protokołu odbioru końcowego; 2.3.Gwarancja i serwis ciągników i kosiarek - min. 12 miesięcy, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego. 2.3.1.Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, na okres wyszczególniony w pp. a) powyżej. 2.3.2.Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu - loko PL Lublin, będzie zapewniona w czasie od daty zgłoszenia usterki: przyjazd serwisu do 12 godzin, usunięcie uszkodzenia 48 godzin, przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, maszyna zastępcza. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia winien wynosić minimum 12 miesiące. 2.4.świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu wraz z przeprowadzeniem przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi (w cenie niniejszego zamówienia); 2.5.Wykonawca przeszkoli 6 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie, w zakresie bezpiecznej obsługi wyrobu. Miejsce szkolenia PL Lublin. 2.6.Wykonawca gwarantuje spełnienie wymagań rejestracyjnych obowiązujących w dniu dostawy. 2.6.1.Wyrób będzie wyposażony w elementy takie jak, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy. 2.7. Silniki jezdne i robocze zamawianych urządzeń powinny spełniać wymagania norm emisji spalin aktualne w dniu dostawy. Pojazdy powinny posiadać homologację tam gdzie to wymagane lub decyzję zwalniającą z uzyskania świadectwa homologacji. Urządzenia powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. 2.8. Kosiarki powinny być kompatybilne z ciągnikiem rolniczym opisanym w załączniku nr 1 A (a) do SIWZ. Wymagany zestaw parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 A (a,b,c)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla części I: 7 500,00 złotych (siedem tysięcy pięćset złotych) dla części II: 1000 złotych (jeden tysiąc złotych) dla części III: 1 400 złotych (jeden tysiąc czterysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portlotniczy.lublin.pl (zakładka bip)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach