Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2017-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 001020884 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, akcesoriów informatycznych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, akcesoriów informatycznych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (zadań): 1. Część I – Urządzenie drukujące wielofunkcyjne – 10 sztuk 2. Część II – Elementy sieciowe (Przełącznik sieciowy)– 8 sztuk 3. Część III – Serwer NAS – 10 sztuk 4. Część IV – Oprogramowanie, tj : 1) Microsoft Windows Server 2016 Standard 64bit 16 Core PL Licencja Open dla podmiotów rządowych – 15 sztuk 2) Ferro Backup System – licencja serwerowa bezterminowa wraz z 2 letnią usługą wsparcia – 8 sztuk 3) Ferro Backup System – licencja kliencka bezterminowa wraz z 2 letnią usługą wsparcia – 500 sztuk 5. Część V – Materiały eksploatacyjne 6. Część VI – Sprzęt i akcesoria informatyczne o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2.1, 2.2 ,2.3, 2.4, 2.5, 2.6. do SIWZ. Przedmiot umowy został podzielony na pakiety, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają Arkusze wyceny stanowiące załączniki nr 2.1-2.6 do SIWZ oraz odrębne dla poszczególnych Części projekty umów, do których podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, stanowiące załączniki nr 1.1-1.3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz na podstawie art. 24 ust.5; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie tej informacji już na etapie składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach Projektu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukującego i kopiującego
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19
Dodano: 2020-07-17 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego dla US Zielona Góra
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2019-09-30 - Dostawa (sprzedaż, transport, wniesienie oraz instalacja) sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze
Dodano: 2019-08-27 - Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa elementów infrastruktury informatycznej, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2018-11-21 - Dostawa sprzętu komputerowego i RTV oraz dostawa wyposażenia wraz z montażem w ramach realizacji zadania Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi
Dodano: 2018-11-07