Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 163 051, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    Szczecińska 5
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 163 051, , fax. -
    REGON: 81119587500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Wymagania ogólne dotyczące pojazdu:  samochód towarowo-osobowy  fabrycznie nowy  dopuszczalna masa całkowita: do 3,5t  wyposażony w podwozie z kabiną osobową, minimum 3 osobowa (kierowca + dwóch pasażerów)  rok produkcji: nie starszy niż 2018 r.  wyposażony w kierownicę znajdującą się po lewej stronie Wymagania dotyczące silnika:  silnik: diesel  spełniający normy czystości spalin na poziomie minimum Euro 6  moc silnika: minimum 130 KM Wymagania dotyczące zabudowy:  skrzynia ładunkowa stalowa z wywrotem trójstronnym  długość skrzyni ładunkowej: nie mniejsza niż 3200 mm  szerokość skrzyni ładunkowej: nie mniejsza niż 2100 mm  skrzynia ładunkowa wyposażona w otwierane burty o wysokości 400 mm  burty wyposażone w nadstawki siatkowe demontowane o wysokości nie mniejszej niż 600 mm  nadstawki siatkowe o oczkach nie większych niż 40 mm  tylna ścianka nadstawki siatkowej dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz Wymagania dotyczące układu jezdnego:  układ kierowniczy ze wspomaganiem  pojazd wyposażony w ABS oraz ESP  skrzynia biegów: manualna albo automatyczna Wymagania dotyczące wyposażenia dodatkowego:  immobilizer  koło zapasowe  zewnętrzny sygnalizator dźwiękowy cofania  czujniki cofania  gaśnica proszkowa ABC  odblaskowy trójkąt ostrzegawczy  podnośnik ręczny  komplet podstawowych kluczy, w tym klucz do kół  radio z głośnikami  zintegrowany z radiem system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej kompatybilny z telefonami komórkowymi  przednia część dachu pojazdu wyposażona w lampę błyskową włączaną z kabiny kierowcy, tzw. belkę zespoloną (typu LED) składającą się z dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym oraz wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.  tylna część pojazdu wyposażona w lampę błyskową koloru pomarańczowego (typu LED) włączaną z kabiny kierowcy  klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy  gniazdo 12 V  bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów  tapicerka łatwo zmywalna albo pokrowce samochodowe  hak holowniczy posiadający aktualne świadectwo homologacji. 2) Oferowany pojazd samochodowy musi posiadać wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania. 3) Oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2020 ze zm.). 4) Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji lokalizację Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanego pojazdu w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego, na terenie Polski. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany pojazd normy czystości spalin na poziomie minimum EURO 6, kartę gwarancyjną, aktualne świadectwo homologacji pojazdu oraz aktualne świadectwo homologacji dla haka holowniczego. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę transportu Zamawiającego, przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 7) Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia na bazę transportu Zamawiającego przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 8) Podana w ofercie przez Wykonawcę cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym m.in.: koszt przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku na bazie transportu Zamawiającego w Gryfinie przy ul. Targowej 9, koszt serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych, koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu). Przez koszt serwisu gwarancyjnego należy rozumieć – wszelkie naprawy objęte gwarancją w czasie trwania gwarancji. Przez koszt przeglądów gwarancyjnych należy rozumieć – zaplanowane, wymagane przez producenta czynności objęte przeglądem okresowym wraz z materiałami, w okresie trwania gwarancji. W celu umożliwienia Wykonawcom dokonania wyceny serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych Zamawiający podaje informację na temat rocznego przebiegu samochodu: do 25 000 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1a lub z załącznikiem nr 1b do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu). Ww. formularz ofertowy należy złożyć w oryginale. b) pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania „za zgodność z oryginałem” dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym lub w przypadku składania oferty wspólnej). Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach