Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - rok produkcji 2009 o DMC 3,5 tony.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2 2
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - rok produkcji 2009 o DMC 3,5 tony.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - rok produkcji 2009 o DMC 3,5 tony. Dane techniczne podwozia: - silnik wysokoprężny, 4-ro cylindrowy, rzędowy turbo - pojemność silnika 2900-3000 cm3 - moc 100-125 KM - poziom emisji spalin EURO 4 - system wtrysku paliwa Common Rail - skrzynia biegów 5 - biegowa, mechaniczna - napęd na koła tylne - hamulce (przód/tył) hydrauliczne - tarczowe/bębnowe - zbiornik paliwa 60-70 l - ładowność 1450-1500 kg - dopuszczalna masa całkowita 3500 kg - kabina kierowcy 3-osobowa - rok produkcji 2009 Zabudowie - wywrotka: Zabudowa typu wywrot trójstronny. Długość wewnętrzna zabudowy 3000-3300 mm. Wysokość burt 400 mm. Rama nadwozia cynkowana ogniowo. Burty aluminiowe anodowane. Podłoga wykonana z blachy o grubości 2,5 mm zabezpieczonej powłoką cynkowaną. System zasilania POWER PACK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341360009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 2000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. Aktualny ( tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Wyłącznie dla spółek cywilnych: ( a ) umowa spółki oraz ( b ) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; c. Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. Specyfikacji (zał. Nr 1); d. Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji (zał. Nr 2); e. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( ZUS ) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( KRUS ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 9 ustawy (informacja dotycząca osób i podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert; h. Potwierdzenie wymaganych parametrów technicznych śmieciarki - według załączonego (zał. Nr 3) do SIWZ wzoru. i. Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); j. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie ( brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę ). k. Doświadczenie zawodowe oraz referencje potwierdzające. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tzw. referencje ( załącznik nr 4). l. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. m. Parafowany projekt umowy, n. Dokument wniesienia zapłaty wadium. o. Karta gwarancyjna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach