Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8783137 , fax. 076 8783682
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Aleja Miła 2 2
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 076 8783137, fax. 076 8783682
REGON: 39029780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - rok produkcji 2009 o DMC 3,5 tony. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - rok produkcji 2009 o DMC 3,5 tony. Dane techniczne podwozia: - silnik wysokoprężny, 4-ro cylindrowy, rzędowy turbo - pojemność silnika 2900-3000 cm3 - moc 100-125 KM - poziom emisji spalin EURO 4 - system wtrysku paliwa Common Rail - skrzynia biegów 5 - biegowa, mechaniczna - napęd na koła tylne - hamulce (przód/tył) hydrauliczne - tarczowe/bębnowe - zbiornik paliwa 60-70 l - ładowność 1450-1500 kg - dopuszczalna masa całkowita 3500 kg - kabina kierowcy 3-osobowa - rok produkcji 2009 Zabudowie - wywrotka: Zabudowa typu wywrot trójstronny. Długość wewnętrzna zabudowy 3000-3300 mm. Wysokość burt 400 mm. Rama nadwozia cynkowana ogniowo. Burty aluminiowe anodowane. Podłoga wykonana z blachy o grubości 2,5 mm zabezpieczonej powłoką cynkowaną. System zasilania POWER PACK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341360009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium 2000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. Aktualny ( tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Wyłącznie dla spółek cywilnych: ( a ) umowa spółki oraz ( b ) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; c. Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. Specyfikacji (zał. Nr 1); d. Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji (zał. Nr 2); e. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( ZUS ) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( KRUS ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 9 ustawy (informacja dotycząca osób i podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert; h. Potwierdzenie wymaganych parametrów technicznych śmieciarki - według załączonego (zał. Nr 3) do SIWZ wzoru. i. Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); j. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie ( brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę ). k. Doświadczenie zawodowe oraz referencje potwierdzające. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tzw. referencje ( załącznik nr 4). l. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. m. Parafowany projekt umowy, n. Dokument wniesienia zapłaty wadium. o. Karta gwarancyjna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 2 sztuk Ambulansów Typu C dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Legnicy .
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa 2 szt. samochodów dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu.
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa 2 sztuk Ambulansów Typu C dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2015-06-15 - Zakup samochodu gospodarczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa 2 sztuk Ambulansów Typu C dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2014-07-02 - Dostawa 2 sztuk Ambulansów typu C dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dodano: 2014-03-12 - Dostawa 2 szt. samochodów osobowo-dostawczych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dodano: 2013-07-23 - Dostawa pojazdów bazowych (samochodów półciężarowych), przeznaczonych do adaptacji na ambulanse typu C - szt. 3
Dodano: 2013-04-15 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu użytkowego pod mobilne łącze satelitarne. Postępowanie Nr ET/474/2011/W
Dodano: 2012-01-04 - Dostawa samochodu dostawczego-furgonu
Dodano: 2010-09-06