Jednostka Wojskowa 2420 ogłasza przetarg
- Adres: 00-904 Warszawa, ul. 29 Listopada 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6891532 , fax. 022 6891404
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2420
ul. 29 Listopada 1 1
00-904 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6891532, fax. 022 6891404
REGON: 01028052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego osprzętu bezpieczeństwa dla Jednostki Wojskowej 2420, sprawa nr 38/2011/INŻ-SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego osprzętu bezpieczeństwa dla jednostki Wojskowej 2420,szczegółowo opisane w załączniku do SIWZ. 1) towar musi spełniać wojskowe warunki techniczne zgodnie WT/OM-20-A dla Filtropochłaniacza FP-5 do maski MP-5, WT/OM-20-X dla Filtropochłaniacza do maski MP-5 FP21/1-P3/K, Me. 2) warunki gwarancji, serwisu i reklamacji - 12 miesięcy 3) Warunki dostawy i odbioru: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodnie z załącznikiem własnym transportem i na swój koszt. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostawa towaru powinna być awizowana do Zamawiającego (022 6 891 494) minimum 3 dni przed datą dostawy. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, pochodzący z produkcji 2011 roku w pierwszym gatunku. Towar musi. spełniać wojskowe warunki techniczne zgodnie WT/OM-20-A dla Filtropochłaniacza FP-5 do maski nMP-5, WT/OM-20-X dla Filtropochłaniacza do maskiMP-5 FP21/1-P3/K, Me. 4) Odbioru jakościowego dokona Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) wskazane przez Inspektorat Uzbrojenia a ilościowego dostarczonego towaru dokona Zamawiający w miejscu dostawy określonym w umowie. Warunkiem dokonania odbioru przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarem dowodu dostawy (oryginał faktury), stosownego dokumentu (karty gwarancyjnej) opisującej zasady postępowania w przypadku reklamacji oraz protokołu odbioru technicznego przez RPW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351213001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- System do obsługi BMS - modernizacja sprzętowa i oprogramowanie - SPRAWA - WSA-ZP-06/2016
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowego osprzętu bezpieczeństwa dla Jednostki Wojskowej 2420, sprawa 40/2011/INŻ-SAP.
Dodano: 2011-10-28 - Dostawa urządzeń do transportowania wartości pieniężnych
Dodano: 2011-09-30 - Dostawa urządzeń do przenoszenia wartości pieniężnych
Dodano: 2010-07-16