Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Urzędu Gminy Kościerzyna

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 865 980 , fax. 586 865 983
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 865 980, fax. 586 865 983
    REGON: 19167518400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: koscierzyna.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Urzędu Gminy Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózku inwalidzkim. Pojazd fabrycznie nowy niezarejestrowany, rok produkcji 2020, kompletacja i wyposażenie samochodu dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego. Wymagania minimalne A. Samochód typu mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby poruszającej się na wózków inwalidzkim 1 Miejsce dla wózka inwalidzkiego, w tym: a. Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego b. Sposób mocowania wózka: system szynowy, grzybkowy spełniający wymagania w zakresie dostosowania dla osób niepełnosprawnych c. Miejsce z bieżnią antypoślizgową pod wózek inwalidzki. d. Samochód powinien posiadać miejsce na przewóz jednocześnie: kompletu pasażerów, w tym pasażera na wózku i szyn najazdowych. 2 Sposób załadunku wózka do samochodu: Szyny najazdowe składane w samochodzie o długości dopasowanej do wysokości podłogi pojazdu, spełniająca wymagania w zakresie dostosowania dla osób niepełnosprawnych. 3 Świadectwa zgodności WE albo świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu - zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 poz. 110.), które to dokumenty potwierdzać będą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 70 g ustawy Prawo o ruchu drogowym tj.: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania fabrycznie nowego pojazdu z dokumentami, które nie pozwolą na jego pierwszą rejestrację. 4 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie wskazanym w umowie na dostawę, wszelkie niezbędne dokumenty, pozwalające na rejestrację samochodu dla osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kościerzynie. B. Wymagania pozostałe 1. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 r. 2. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg. 3. Ilość miejsc 9 (1+8), układ foteli: 1 kierowca + 8 pasażerów na fotelach oraz wymiennie: 1 kierowca, min 6 pasażerów na fotelach i miejsce dla 1 pasażera na wózku inwalidzkim 4. Silnik zasilany olejem napędowym o mocy minimum 130 kW, spełniający normę emisji spalin minimum euro 6. Wielkość emisji dwutlenku węgla wyrażona w (g/km) w cyklu łączonym (wartość uśredniona) podana przez w parametrach techniczno-jakościowych oferowanego pojazdu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r, w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych, jako iloczyn zużycia paliwa(l/km) w cyklu łączonym (wartość uśredniona) podanego przez Wykonawcę w ofercie i wartości energetycznej paliwa równej 36 MJ/l. Emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniające wymogi Dyrektywy obowiązującej w dniu dostarczenia pojazdu do Zamawiającego. (Na dzień ogłoszenia postępowania obowiązuje Dyrektywa CEE EURO 6(VI)/2007/715/EC w zakresie emisji spalin). 5. Przekładnia automatyczna 6. Nadwozie: - drzwi przednie kierowcy i pasażera wyposażone fabrycznie w elektryczne siłowniki opuszczania szyb, - drzwi boczne lewe i prawe przesuwne, - drzwi tylne dwuskrzydłowe, - szyba czołowa podgrzewana atermiczna, - boczne szyby w przestrzeni pasażerskiej przyciemnione lub/i wyposażone w fabryczne rolety przeciwsłoneczne, - szyby drzwi tylnych ogrzewane i wyposażone w wycieraczki. - lusterka zewnętrzne ogrzewane i regulowane elektrycznie. - kolor nadwozia metalizowany, możliwa kolorystyka: szary, grafitowy, szaro-zielony, szaro-złoty, szaro-niebieski. - zderzak przedni w kolorze nadwozia, - centralny zamek sterowany zdalnie z fabrycznego kluczyka (minimum 2 kluczyki z wbudowanym pilotem), - czujniki cofania – tył, - 2 komplety kół (felgi stalowe z założonymi oponami) w rozmiarze dedykowanym przez producenta do wersji pojazdu, w tym 1 komplet kół z oponami letnimi i 1 komplet kół z oponami zimowymi (wszystkie opony wyprodukowane nie wcześniej niż rok przed tygodniem dostawy). W dniu dostawy samochód powinien być zaopatrzony w koła z oponami odpowiednimi do aktualnej w dniu dostawy pory roku, drugi komplet Zamawiający zdeponuje we własnym magazynie). 7. Bezpieczeństwo: - fabryczny system zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania, - fabryczny system kontroli trakcji, - fabryczny system stabilizujący tor jazdy samochodu podczas pokonywania zakrętu, - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, - obręcz koła kierownicy fabrycznie pokryta skórą, - poduszki powietrzne kierowcy, pasażera, kurtyny powietrzne w przestrzeni pasażerskiej, - fabryczne światła do jazdy dziennej LED, - uchwyty przy drzwiach bocznych przesuwnych ułatwiające wsiadanie, - system ostrzegania o niedomkniętych drzwiach, - zestaw głośnomówiący wbudowany w fabryczny radioodbiornik umożliwiający komunikację za pomocą technologii bluetooth, odbieranie/kończenie połączeń poprzez przyciski zlokalizowane w kole kierownicy. - Fabryczny radioodbiornik umożliwiający głosowe obsługiwanie telefonu kierowcy (w tym: wybieranie kontaktów, korzystanie z nawigacji zainstalowanej w telefonie komórkowym kierowcy). - Przynajmniej 2 fabryczne systemy zabezpieczenia przed kradzieżą pojazdu (np. autoalarm, immobiliser). - brak możliwości otwarcia wlewu paliwa bez otwarcia drzwi, - apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, koło zapasowe wraz z kompletem niezbędnych do wymiany koła narzędzi, kamizelki ostrzegawcze dla 9 pasażerów. 8. Wnętrze: - klimatyzacja, - nawiew z osobną regulacją siły i kierunku strumienia powietrza na II i III rząd siedzeń, - oświetlenie każdego rządu siedzeń, - komplet gumowych dywaników (dywaniki pod wszystkimi fotelami), - możliwość całkowitego demontażu foteli II i III rzędu bez użyci narzędzi, - deska rozdzielcza i tapicerka w kolorystyce ciemnej. 9. Gwarancja: Mechaniczna: minimum 24 miesiące bez limitu przebiegu od dnia dostawy, Na powłoki lakiernicze nadwozia: minimum 36 m-cy bez limitu przebiegu od dnia dostawy, Na perforację nadwozia: minimum 12 lat bez limitu przebiegu od dnia dostawy. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Jednostkę samorządu projektu realizowanego przez Beneficjenta w ramach programu PFRON pn. „Program wyrównywania różnic miedzy regionami III”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 3000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych złotych) 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kościerzynie nr 36832800072001000755160004; 11.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 14.1. 11.6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 11.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. 11.8. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 3 dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia , którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w pk. 8.1 SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ o ile są znani. 4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019.0.700 t.j.). 5. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 8. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 11. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 12. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 13. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 14. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126) 13.4. Treść oferty stanowią wszystkie wymagane załączniki, w tym: 13.4.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi w treści SIWZ załącznikami, 13.4.2. dowód wniesienia wadium; w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert; 13.4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy; 13.4.4. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) w tym do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 13.4.5 pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ 13.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13.7. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 13.8. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010) wykonawca może zastrzec, iż nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. Winien on wówczas wyodrębnić te informacje w formie osobnego pakietu. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA”. Zamawiający może określić w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymogi dotyczące zachowania poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postępowania. 13.9. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł że nie mogą być one udostępnione, oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 13.10. Zgodnie z art. 11 ust. 2 w/w ustawy przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. 22. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym części zamówienia jakie zamierza powierzyć podwykonawcom. 23. Klauzula informacyjna z art. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kościerzyna z siedzibą w Kościerzynie przy ul. Strzeleckiej 9;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kościerzyna, tel. 604-080-935 lub e-mail: inspektor25052018@gmail.com;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach