Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Święcieńcu, gmina Słupno

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP w Święcieńcu, gmina Słupno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4 x 4. Samochód powinien być zbudowany i wyposażony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej i Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24.11.2004r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiady, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz.U. Nr 262 z 2004r, poz.2615). Podwozie pod zabudowę typu -furgon powinno posiadać świadectwo homologacji zgodnie z ustawa Prawo o ruch drogowym (Dz.U. Nr 58 z 2003r, poz. 515 ze zmn.). Podwozie pojazdu powinno być wyposażone w numer identyfikacyjny oraz tabliczkę znamionową. Zabudowa pożarnicza oraz urządzenia dodatkowe na stałe związane z pojazdem powinny być oznakowane w sposób pozwalający na ich jednoznaczną identyfikację (podanie przynajmniej następujących danych: pełnej nazwy producenta, typu, numeru seryjnego, roku produkcji). Pojazd musi posiadać certyfikat zgodności Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. Wymagania sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali, co najmniej 3 dostawy samochodów pożarniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku osób prawnych należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, co najmniej 3 dostaw samochodów pożarniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie- załącznik nr 6, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i art. 24 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych składane w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca załącza rysunki poglądowe pojazdu i inne informacje zgodnie z Załącznikiem nr 1 w celu wykazania, że spełnia wymagania określone w Załączniku nr 1. 5. Oferta cenowa - załącznik nr 3 6. Warunki serwisu i gwarancji.- załącznik nr 5 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1- składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Pełnomocnictwo uprawniające osobę / osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa, w pkt 1. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 3 i 7 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 10. Ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach