Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 324 377, , fax. 957 257 643
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
    ul. Podmiejska 18
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 957 324 377, , fax. 957 257 643
    REGON: 21046564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej typu tandem przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii T dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. Ciągnik i przyczepa muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2019 roku, kompletne, wolne od wad prawnych, fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych oraz sprawne technicznie. 2. Pojazdy w sporadycznych przypadkach wykorzystywane będą do przeprowadzania szkoleń realizowanych przez Zamawiającego. Ciągnik wykorzystywany będzie ponadto do odśnieżania powierzchni i utrzymania czystości na terenie należącym do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp. 3.Zespół pojazdów musi spełniać wymagania określone następującymi aktami prawa: 1) Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2019 r. poz. 341 t.j. ze zm.). 2) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 t.j. ze zm.). 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 t.j. ze zm.). 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2019r. poz. 1206). 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.). 4. Wymagania dotyczące podstawowych parametrów technicznych i wyposażenia pojazdów zawarte zostały w zał. nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony ciągnik rolniczy i przyczepę rolniczą stanowiące przedmiot zamówienia udzielił gwarancji (bez limitu motogodzin w przypadku ciągnika), o której mowa w pkt 14.1.2. SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie, jednak nie krótszym niż 12 miesięcy i nie dłuższym niż 24 miesiące. Gwarancja na ciągnik rolniczy i przyczepę rolniczą nie może wyłączać użytkownika z przeznaczeniem do egzaminowania i szkoleń realizowanych przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez wyspecjalizowany personel lub firmy przez niego upoważnione. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu serwisu do zakupionych pojazdów. W okresie obowiązywania gwarancji koszty serwisów gwarancyjnych - a w tym koszty części i materiałów eksploatacyjnych (filtrów, olei, płynów eksploatacyjnych, itp.) oraz dojazd do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Serwis gwarancyjny realizowany będzie na zasadach określonych w książkach serwisowych/gwarancyjnych przy zachowaniu maksymalnie 24 - godzinnego czasu reakcji na zgłoszenie awarii a usunięcie usterek w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną, z wyłączeniem dni wolnych. 8.W przypadku uszkodzeń/awarii pojazdów nie podlegających gwarancji Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za dojazd serwisu w celu naprawy przedmiotu zamówienia według stawki za 1 km w wysokości uzgodnionej przez obie Strony. 9. Przed dostarczeniem Zamawiającemu pojazdów Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądu zerowego ciągnika rolniczego odnotowanego w książce gwarancyjnej oraz badania technicznego potwierdzającego, że dostarczone pojazdy (ciągnik rolniczy i przyczepa rolnicza) są odpowiednio przystosowane i oznakowane do prowadzenia nauki jazdy/przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w obsłudze przedmiotu dostawy w dniu jego dostarczenia na adres siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za prawidłowo wniesione jeżeli pełna kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018, poz. 110 t.j. ze zm.). 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy BANK PEKAO S.A. II O/Gorzów Wlkp. 54 1240 3640 1111 0000 4177 5402. 5.W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężnej należy oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) załączyć do oferty. UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o niezszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna stanowić część oferty. 6.Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 9.3. lit. b)-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 7.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, składane razem z ofertą. 3) Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celi potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężnej oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji). 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7)Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach