Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, Skoki
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Skoki 21
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
REGON: 21046697700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu. (1 szt.) CPV (Wspólny Słownik Zamówień) Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „przedmiotem zamówienia”. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zwana jest dalej „SIWZ” lub „Specyfikacją". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom III Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wyko9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak wykluczenia. 9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 7.3. IDW składa każdy z Wykonawców.3.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z pkt 3 IDW. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, zgodnie z pkt 3 IDW. 3.4. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz - „Oferta”; 2) wypełniony formularz – „Formularz cenowy” – załącznik nr 1 do Oferty 3.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1.; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 3.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. nanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem służących do realizacji usługi przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-08 - Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
Dodano: 2024-05-14 - Zakup sprzętu do utrzymania dróg w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg”
Dodano: 2024-03-04 - „Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego”
Dodano: 2023-06-14 - Zakup i dostawa, fabrycznie nowego, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla INNEKO RCS Sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-05 - Zakup i dostawa, fabrycznie nowego, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla INNEKO RCS Sp. z o.o.
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa ciągnika rolniczego do prac komunalnych II
Dodano: 2022-12-31 - dostawa ciągnika rolniczego
Dodano: 2021-01-20 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Dodano: 2020-12-21 - Dostawa ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2020-05-19