Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika, rok produkcji 2018, dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w ilości 1 szt. 2. Parametry techniczne bezwzględnie wymagane dla ciągnika precyzuje rozdz. III pkt. 2 SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na ciągnik będący przedmiotem niniejszego zamówienia na okres min. 12 m-cy, max 36 m-cy, bez limitu kilometrów oraz limitu przepracowanych godzin, liczone od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru ciągnika /Termin gwarancji jest kryterium oceny ofert/. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stacjonarny i mobilny autoryzowany serwis gwarancyjny lub mobilny autoryzowany serwis gwarancyjny dla marki dostarczonego ciągnika, na terenie Polski. 5. Wykonawca w okresie gwarancyjnym winien zapewnić przeglądy ciągnika, zgodnie z przekazanym Zamawiającemu harmonogramem. W ramach pierwszego przeglądu gwarancyjnego Wykonawca na własny koszt dokona wymiany płynów eksploatacyjnych pojazdu oraz części, które ulegają naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji, pozostałe koszty wykonywanych przeglądów będzie ponosił Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru miejsca wykonania przeglądu tj. czy w stacjonarnym autoryzowanym serwisie Wykonawcy czy też w siedzibie Zamawiającego przez mobilny autoryzowany serwis Wykonawcy. 6. Wszelkie zgłoszenia dotyczące wystąpienia awarii ciągnika w okresie gwarancyjnym będą dokonywane pisemnie w formie e-maila, faxu lub telefoniczne, przy czym zgłoszenie telefoniczne wymaga niezwłocznego potwierdzenia w jednej z pozostałych form porozumiewania się. 7. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatny przyjazd serwisu do siedziby Zamawiającego, w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, pocztą elektroniczną lub faxem, w celu naprawy lub ustalenia zakresu naprawy. 8. Wszelkie wady ciągnika ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii na koszt Wykonawcy. 9. Ciągnik winien spełniać normy CE. 10. Wykonawca na własny koszt dostarczy ciągnik będący przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego – zlokalizowanego na ul. Komunalnej 4 we Włocławku. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia wybranym pracownikom Zamawiającego w dniu odbioru pojazdu będącego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy). 4. Dodokument wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach