Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, zakupionego w formie leasingu operacyjnego

Gmina Stryszów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-146 Stryszów,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 33 879 74 12 , fax. 0 33 879 74 23
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryszów
    34-146 Stryszów, woj. małopolskie
    tel. 0 33 879 74 12, fax. 0 33 879 74 23
    REGON: 07218210800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stryszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, zakupionego w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego autobusu międzymiastowego przystosowanego do przewozu dzieci i osób niepełnosprawnych, zakupionego w formie leasingu operacyjnego. Dostawa obejmuje autobus o następujących parametrach i elementach wyposażenia : 1. autobus fabrycznie nowy - rok produkcji 2010, 2. autobus na zawieszeniu pneumatycznym, zależnym ( drążki reakcyjne, miechy pneumatyczne, amortyzatory teleskopowe), 3. nadwozie - konstrukcja-metalowa, zintegrowana z ramą podwozia, 4. szkielet nadwozia spawany techniką spełniającą wymagania norm PN EN ISO 3834-2:2007, (wymaga się dołączenie do oferty odpowiednich certyfikatów potwierdzających spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogu) wykonany z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczonych antykorozyjnie, 5. długość: 9 - 9,5 m, 6. szerokość : do 2500 mm, 7. oś przednia - belka sztywna, 8. most napędowy - sztywny, 9. dwudrzwiowy układ drzwi 1-1-0 - drzwi przednie i tylne otwierane do tyłu, elektropneumatycznie sterowane z stanowiska kierowcy, 10. silnik wysokoprężny, spełniający normy EURO 4 o mocy min 175 KM, umieszczony podłużnie z tyłu pojazdu 11. pojemność silnika - do 4500 cm3, 12. osłona podsilnikowa, 13. hamulec roboczy tarczowy, sterowany pneumatycznie, dwuobwodowy z ABS, 14. ilość miejsc: minimum 50 w tym minimum 39 siedzących, 15. jedno miejsce do przewozu osoby niepełnosprawnej , po demontażu odpowiedniej liczby foteli, 16. autobus powinien posiadać podest do wprowadzania wózka inwalidzkiego (przechowywany w bagażniku podpodłogowym i zabezpieczony przed przemieszczaniem), 17. siedzenia: fotele pasażerskie wysokie miękkie, tapicerowane ,uchylno rozsuwne - wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz podłokietniki od strony przejścia, 18. 6 stopniowa mechaniczna skrzynia biegów, 19. bagażniki wewnętrzne podsufitowe, 20. poszycia zewnętrzne odporne na korozję (blachy chromoniklowe, tworzywa sztuczne, aluminium), 21. klimatyzacja, kratki nadmuchowe, szyby pojedyncze strukturalnie przyciemnione, górne partie okien przesuwne 22. wentylacja: , wywietrznik dachowy, 23. podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową, 24. poszycie wewnętrzne sufitu wyklejane wykładziną obiciową 25. poszycie ścian bocznych wewnętrznych płyta laminatowa , łatwa do utrzymania w czystości, 26. zestaw radiowy, 27. sterownik ogrzewania, zegar 28. ogrzewanie wodne o mocy min. 20 kW, (agregat + nagrzewnice), 29. bagażniki podpodłogowe o pojemności minimum 3 m3, 30. ogumienie bezdętkowe, R19,5, 31. immobilizer, 32. lusterka sterowane i podgrzewane elektrycznie, 33. instalacja pneumatyczna wykonana z materiałów odpornych na korozję z osuszaczem i odolejaczem powietrza, 34. sygnalizacja dźwiękowa przy włączaniu biegu wstecznego, 35. zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l, 36. kolorystyka nadwozia : (farby akrylowe), 37. tablica płytowa z symbolem dzieci umieszczone z przodu autobusu za szybą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg formuły spełnia / nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. zał. nr 2 do specyfikacji. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg. zał. nr 3 do specyfikacji. . 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stryszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach