Przetargi.pl
dostawa fabrycznie nowego aparatu RTG typu Telekomando wraz z częściowym dostosowaniem pomieszczeń Pracowni RTG pod aparat dla SP ZOZ Wolsztyn PN/14/2012

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 347 73 00, 347 73 63 , fax. 068 3842590
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 068 347 73 00, 347 73 63, fax. 068 3842590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa fabrycznie nowego aparatu RTG typu Telekomando wraz z częściowym dostosowaniem pomieszczeń Pracowni RTG pod aparat dla SP ZOZ Wolsztyn PN/14/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa fabrycznie nowego aparatu RTG typu Telekomando wraz z częściowym dostosowaniem pomieszczeń Pracowni RTG pod oferowany aparat dla SP ZOZ Wolsztyn PN/14/2012. 2. Zamawiający informuje, że część prac dostosowawczych wykonana zostanie przez niego we własnym zakresie. Szczegółowy zakres prac do wykonania dla obu stron, został ujęty w tabeli nr 1- załącznik nr 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych Aparatu RTG oraz w zakresie dostosowania pomieszczeń Pracowni RTG - zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2 (tabela parametrów technicznych) i załączniku 3 (założenia ogólne do wykonania prac dostosowawczych) do niniejszej SIWZ. 4. Dostawa obejmuje montaż, transport, uruchomienie, przeprowadzenie testów akceptacyjnych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i konserwacji aparatu, 5. Wykonanie niezbędnych projektów oraz uzyskanie właściwych pozwoleń, zgodnie z założeniami ogólnymi do wykonania prac - szczegóły określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ, 6. Dostosowanie pomieszczeń Pracowni RTG, zgodnie z założeniami ogólnymi do wykonania prac - szczegółowo określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z przyjętą koncepcją dostosowania pomieszczeń i posadowienia nowego aparatu szczegółowo określonym na rysunku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga aby oferta była kompletna i obejmowała wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. W celu ułatwienia złożenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Nie dokonanie wizji lokalnej nie będzie podstawą do wykluczenia wykonawcy ani też do odrzucenia jego oferty. 9. Zamawiający w celu ułatwienia sporządzenia oferty dołącza do siwz rysunki Pracowni RTG z aktualnym posadowieniem wszystkich zainstalowanych aparatów (rys. 4) oraz koncepcją dostosowania pomieszczeń (rys. 5). Zamawiający wymaga, aby zaoferowany aparat RTG był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie później niż w roku 2012. Zamawiający wymaga, aby sprzęt (aparat) zaoferowany przez wykonawcę w ofercie, a który został zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679 ze zmianami). cZamawiający wymaga, aby wymagane projekty (osłon radiologicznych), były wykonane zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w szczególności zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami); 2. Ustawą z dnia 29 listopada 2000r. - Prawo atomowe (Dz. U. nr 42, poz.276 z dnia 14 lutego 2007r. z późn. Zm.) oraz pozostałymi aktami wykonawczymi w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach