Przetargi.pl
DOSTAWA APARATU RTG WRAZ Z PRACAMI ADAPTACYJNYMI POMIESZCZEŃ PRACOWNI RTG

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATU RTG WRAZ Z PRACAMI ADAPTACYJNYMI POMIESZCZEŃ PRACOWNI RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu rtg wraz z pracami adaptacyjnymi pomieszczeń pracowni rtg. ZADANIE NR 1 - PRACE ADAPTACYJNE POMIESZCZEŃ: Założenia wstępne: 1)Wykonanie dokumentacji: specyfikacja techniczna, kosztorys inwestorski, projekt adaptacji. 2)Wykonanie Projektu Ochrony Radiologicznej (projekt osłon stałych) spełniających wymogi SANEPID-u 3)Uzgodnienia i zatwierdzenia Projektu adaptacji i Projektu Ochrony Radiologicznej przez WSSE - Dział Higieny radiacyjnej. 4)Wykonanie robót adaptacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową. 5)Założenia ogólne do wykonania prac adaptacyjnych pracowni rtg zawiera Załącznik do SIWZ. 6)Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane prace instalacyjno- adaptacyjne. Okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 7)Niezależnie od uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji jakości, zamawiający może wymagać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wykonanych prac/robót. Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy. 8)Wszystkie prace powinny być wykonane z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i wymagań dla pomieszczeń ochrony zdrowia i pomieszczeń RTG. ZADANIE NR 2 - DOSTAWA APARATU RTG Z WYPOSAŻENIEM -Przedmiot zamówienia stanowi dostawa aparatu RTG z wyposażeniem -Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia przez okres min. 24 miesięcy. -Montaż sprzętu i instalacja oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym oraz konfiguracja i przystosowanie środowiska do pracy. -Szkolenia pracowników zgodnie z opracowanym przez strony Harmonogramem Szkoleń -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik do SIWZ. -Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa (Zadanie nr 1 i nr 2). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. -Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. -Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe, techniczne i technologiczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych, użytkowych i technologicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych rozwiązania najwyższej jakości i funkcjonalności. -Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. -Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił min. 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego odbioru zamówienia. -Zaoferowane urządzenie wraz z wyposażeniem winno być oznakowane znakiem CE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach