Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C wraz ze sprzętem medycznym - znak sprawy T/2/PN/19

Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
    ul. Rydygiera 15/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
    REGON: 87029873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C wraz ze sprzętem medycznym - znak sprawy T/2/PN/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu drogowego typu C wraz ze sprzętem medycznym oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ oraz warunkami realizacji zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy. 2. Wymagania dla przedmiotu zamówienia 1) Zaoferowany ambulans musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo dopuszczenia WE na pojazd bazowy N2 oraz deklaracje zgodności wystawione przez producenta zabudowy medycznej ambulansu sanitarnego typu C. 2) Zaoferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN EN 1789:2011 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe”, w tym wymagania w zakresie zgodności systemów klimatyzacji i ogrzewania z normą PN EN 1789 lub równoważną dla oferowanej marki i modelu ambulansu). 3) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania aktualnej Polskiej Normy PN EN 1789+A1/2011 lub równoważnej, w której określone są szczegółowe wymagania dotyczące konstrukcji, badania i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami oraz wymagania dotyczące przestrzeni przedziału dla pacjenta - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 4) Zaoferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 kwietnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 5) Zaoferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną) wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 poz. 1475 ze zm.) oraz ramową Dyrektywą 2007/46/WE). Numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu kompletnego musi być ujęty w świadectwie homologacji typu WE pojazdu skompletowanego oraz posiadać informacje o dacie wydania homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego. Numery homologacji pojazdu kompletnego i skompletowanego muszą być zgodne z Dyrektywą 2007/46/WE załącznik nr VII i składać się z czterech sekcji informujących o: - państwie członkowskim wydającym homologacje, - numerze ostatniej dyrektywy lub rozporządzenia zmieniającego, włącznie z aktami wykonawczymi stosowanymi do danej homologacji, - czterocyfrowym numerze porządkowym, - dwucyfrowym numerze porządkowym określającym roszczenie. 6) Zaoferowany ambulans musi posiadać potwierdzenie zgodności z normą PN EN 1789:A1/2011 lub równoważnej) wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą w zakresie oferowanej konfiguracji zabudowy specjalnej ambulansu na oferowanej marce i modelu ambulansu. 7) Zabudowa specjalna na ścianie działowej musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną. 8) Zabudowa specjalna na ścianie prawej musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną. 9) Zabudowa specjalna na ścianie lewej musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną. 10) Laweta pod nosze główne musi mieć pozytywne badania wytrzymałościowe na 10 g zgodnie z normą PN EN 1789 pkt. 4.5.9 i 5.3 lub równoważna, wykonane przez niezależną jednostkę notyfikowaną. 11) Zaoferowane asortymenty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2019 roku. 3. Szkolenie personelu: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędny sprzęt do przeprowadzenia szkoleń w siedzibie Zamawiającego, jak również materiały eksploatacyjne (tzw. Pakiet rozruchowy – jeśli jest wymagany). Zamawiający ze swojej strony zapewni wyłącznie miejsce do przeprowadzenia szkoleń. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia poza siedzibą Zamawiającego. W takim przypadku wszelkie koszty związane ze szkoleniem ponosi Wykonawca. Zamawiający przyjmuje, że koszty szkolenia Wykonawca uwzględnił w składanej ofercie. 4. Wymagany okres gwarancji: w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, przy zachowaniu poniższych warunków: 1) gwarancja mechaniczna ambulansu - min. 24 miesiące (bez limitu km), 2) gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 36 miesięcy, 3) gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy, 4) gwarancja na zabudowę medyczną- min. 36 miesięcy, 5) gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące. 5. Dostarczone asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). 6. Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego. 7. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 4) opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 5) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach