Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych dla potrzeb budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493773 , fax. 052 3493797
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493773, fax. 052 3493797
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych dla potrzeb budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych dla potrzeb budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy. W budynku zainstalowanych jest 10 liczników: 1) nr licznika 9285783 - zabezpieczenie przedlicznikowe - 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 135360; 2) nr licznika 8416781 - zabezpieczenie przedlicznikowe 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 96368; 3) nr licznika 12869036 - zabezpieczenie przedlicznikowe 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 62320; 4) nr licznika 7019380 - zabezpieczenie przedlicznikowe 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 166788; 5) nr licznika 6924346 - zabezpieczenie przedlicznikowe 50,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 22,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 18968; 6) nr licznika 6932336 - zabezpieczenie przedlicznikowe 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 36684; 7) nr licznika 12869031 - zabezpieczenie przedlicznikowe 16,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 7,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 4000; 8) nr licznika 12811543 - zabezpieczenie przedlicznikowe 63,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 27,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 302988; 9) nr licznika 8062227 - zabezpieczenie przedlicznikowe 25,0 A - grupa taryfowa C11 - moc umowna (kW) 11,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy (kWh) 69236; 10) nr licznika 12273363 - zabezpieczenie przedlicznikowe 63,0 A - grupa taryfowa C12A - moc umowna (kW) 27,0 - prognozowane zużycie energii w okresie 48 m-cy poza szczytem (kWh)-97604, w szczycie - 38160. Odbiorca zaliczany jest do grupy przyłączeniowej V. Układ 3 fazowy. 2. Termin realizacji zamówienia: 48 miesięcy od dnia rozpoczęcia dostawy. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 ze zmianami) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr. 93, poz. 623 ze zmianami). 4. Realizacja przedmiotowego zamówienia rozpocznie się z chwilą skutecznego rozwiązania przez Zamawiającego wiążących go obecnie umów, co związane jest z koniecznością zachowania okresu wypowiedzenia. Zamawiający rozwiąże obecnie obowiązujące umowy dopiero po pozytywnym rozstrzygnięciu przetargu tj. po podpisaniu umów, ponieważ do poszczególnych punktów poboru musi zostać zapewniona ciągłość w dostarczaniu energii elektrycznej, a nie można wykluczyć wystąpienia sytuacji skutkującej koniecznością unieważnienia postępowania, chociażby z powodu braku ofert. 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 09.30.00.00-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa. Kod CPV 65.31.00.00-9 - przesył energii elektrycznej, 5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców jedynie w zakresie przesyłu energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr 92 2030 0045 1110 0000 0047 4040 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo: - wykonali minimum 3 dostawy, odpowiadające przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 okt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz dołączeniem dokumentów, potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do SIWZ, 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 4. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach